Uutta ilmassa! Olemme osa luontoa – hengityksemme alkaa metsistä

Paikka: Microsoft Teams

Järjestäjä: Hengitysliitto

Vastuuhenkilö: Sari Mäki, puhelin 040 669 2207, sari.maki@hengitysliitto.fi

Luennolla liikutaan solutasolta suuriin kokonaisuuksiin ja pohditaan, miten ihmisen terveyden edistämisen kautta voidaan vahvistaa myös muun luonnon terveyttä.

Luennoitsijana yleislääkäri, kestävyystieteilijä Jaana Laisi HUMUS-tutkimushankkeesta Helsingin yliopistosta.

Näin pääset osallistumaan

Pääset mukaan klikkaamalla osallistumislinkkiä.

Kun liityt keskusteluun, osallistujanimeksi riittää etunimesi.

Tarvitset osallistumista varten älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite, mieluiten kuulokemikrofoni.

Voit ladata Teams-sovelluksen laitteellesi tai osallistua keskusteluun selaimella. Teamsia tukevia selaimia ovat Microsoft Edge ja Chrome. Ohje Teamsin lataamiseen ja liittymiseen.

Jos osallistut verkkokeskusteluun ensimmäistä kertaa, varaa hiukan aikaa yhteyden luomiseen ja testaamiseen.

Tilaisuudesta tehdään tallenne, joka on katsottavissa 2 viikkoa Hengitysliiton Youtube-kanavalla.