Oulun seudun harvinaista keuhkosairautta sairastavat läheisineen

Vertaisryhmätapaaminen Oulun seudun harvinaista keuhkosairautta sairastaville ja heidän läheisilleen.

Ajankohta: 20.05.2021 klo 18:00 – 20:00

Järjestäjä: Oulun Seudun Hengitysyhdistys ry

Harvinaisia keuhkosairauksia ovat muun maussa alfa-1-antitrypsiinin puute, bronkiektasiatauti, EDAC, keuhkofibroosit, keuhkosarkoidoosi, korkea keuhkovaltimoverenpainetauti, primaari siliaarinen dyskinesia, Kartagenerin oireyhtymä ja trakeobronkomalasia.

Vertaisryhmässä mukana keuhkosairauksien ja sisätautien erikoislääkäri Osmo Rossi. Kysymyksiä lääkärille voi laittaa etukäteen sähköpostitse: oulunseutu@hengitysyhdistys.fi.

Kokoontuminen verkossa. Linkki tapaamiseen: https://bit.ly/33jsADF.

Kun liityt keskusteluun, osallistujanimeksi riittää etunimesi. Tarvitset osallistumista varten älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite, mieluiten kuulokemikrofoni. Voit ladata Teams-sovelluksen laitteellesi tai osallistua keskusteluun selaimella. Teamsia tukevia selaimia ovat Microsoft Edge ja Chrome. Ohje Teamsin lataamiseen ja liittymiseen. Jos osallistut verkkokeskusteluun ensimmäistä kertaa, varaa hiukan aikaa yhteyden luomiseen ja testaamiseen.

Oulun Seudun Hengitysyhdistys
oulunseutu(a)hengitysyhdistys.fi