Vinkkejä ja vertaistukea uniapneaan vasta sairastuneille

Mitä ahit ovat? Miksi maski ei istu kasvoille? On tämä niin noloa! Ei hätää, kokemustieto auttaa pärjäämään uniapnean kanssa.

Ajankohta: 07.09.2022 klo 18:00 – 19:00

Paikka: Microsoft Teams

Järjestäjä: Hengitysliitto

Vastuuhenkilö: Päivi Suuniittu, puhelin 040 670 4870, sähköposti paivi.suuniittu@hengitysliitto.fi

Kokemustoimija Krista Ananin vinkkaa käytännön niksejä laitehoidon aloittelijoille. Tule kuulolle ja jakamaan omat vinkkisi!

Näin pääset liittymään keskusteluun

Pääset mukaan keskusteluun klikkaamalla osallistumislinkkiä.

Kun liityt keskusteluun, osallistujanimeksi riittää etunimesi.

Tarvitset osallistumista varten älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite, mieluiten kuulokemikrofoni. Voit ladata Teams-sovelluksen laitteellesi tai osallistua keskusteluun selaimella. Teamsia tukevia selaimia ovat Microsoft Edge ja Chrome. Ohje Teamsin lataamiseen ja kokoukseen liittymiseen.

Jos osallistut verkkokeskusteluun ensimmäistä kertaa, varaa hiukan aikaa yhteyden luomiseen ja testaamiseen.

Tilaisuudesta ei tehdä tallennetta.