Virkeyttä viideltä – venytellen vetreäksi

Hengitysliiton liikunnan asiantuntija ohjaa kaikille avoimen venyttelyhetken. Tule mukaan!

Ajankohta: 19.05.2021 klo 17:00 – 17:30

Paikka: Microsoft Teams

Järjestäjä: Hengitysliitto ry

Vastuuhenkilö: Hanna-Leena Kärkkäinen, 050 561 8390, hanna-leena.karkkainen@hengitysliitto.fi

Jumppa kestää noin 30 min. Tarvitset välineeksi selkänojallisen ja mielellään käsinojattoman tuolin. Jumppaa ei tallenneta.

Näin pääset osallistumaan

Pääset mukaan klikkaamalla tilaisuuden osallistumislinkkiä. Kun liityt, osallistujanimeksi riittää etunimesi.

Tarvitset osallistumista varten älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite, mieluiten kuulokemikrofoni.

Voit ladata Teams-sovelluksen laitteellesi tai osallistua jumppaan selaimella. Teamsia tukevia selaimia ovat Microsoft Edge ja Chrome. Ohje Teamsin lataamiseen ja liittymiseen.

Jos osallistut jumppaan ensimmäistä kertaa, varaa hiukan aikaa yhteyden luomiseen ja testaamiseen.