Yksinäinen punainen tulppaani valkoisten tulppaanien joukossa.
Julkaistu: 28.2.2021
UutisetHengityssairaudetHengitysterveysKoronaVertaistoiminta

Hengitysliiton harvinaistoiminta palvelee verkossa korona-aikana

Harvinaisten keuhkosairauksien vertaisryhmät ja asiantuntijaluennot järjestetään korona-aikana etänä. Harvinaiset keuhkosairaudet ovat entistä paremmin esillä Hengitysliiton uusituilla verkkosivuilla.

Uusituilta verkkosivuiltamme löydät muun muassa sairauskuvaukset yleisimmistä harvinaisista keuhkosairauksista. Sairauskuvauksia voivat hyödyntää niin sairastuneet kuin terveydenhuoltoalan ammattilaiset.

Ajankohtaiset tiedot harvinaisten keuhkosairauksien vertaistoiminnasta ja asiantuntijaluennoista löydät verkkosivuiltamme www.hengitysliitto.fi/tapahtumat.

Harvinaisten sairauksien päivää vietettiin 28.2.2021

Hengitysliitto oli mukana virtuaalisilla harvinaismessuilla 26.–28.2.2021. Harvinaiset-verkosto järjesti Harvinaismessut kolmipäiväisenä tapahtumana, joka on kaikkien vierailtavissa verkossa 7.3. saakka. Klikkaa tästä ja tutustu Harvinaismessujen tarjontaan!