Julkaistu: 12.11.2020

Uutta Youtubessa: tietoa unesta, ravinnosta ja keholähtöisestä syömisestä

Hengitysliiton Youtube-kanavalta löydät tuoreita luentotallenteita unesta, terveellisestä ravinnosta ja keholähtöisestä syömisestä.

Aiheista puhuvat unihoitaja, ravitsemuskasvatuksen asiantuntija sekä ravitsemusterapian professori. Tallenteet ova katsottavissa Youtube-kanavallamme Terveys ja hyvinvointi -soittolistassa.

Youtubestamme löydät myös tuoreen kaksiosaisen luennon hengittämisestä, joka tarjoaa sekä tietoa että käytännön harjoituksia hengittämiseen. Hengitysharjoituksia -soittolistasta löydät runsaasti muita hengitystä harjoittavia ohjevideoita.

Hengitysliiton Youtube-kanavalla on myös paljon muuta videosisältöä. Videot on jaettu soittolistoihin aihealueittain. Kaikkia soittolistoja pääset tarkastelemaan tästä linkistä.