Jäsenet liikkeelle ja uusia mukaan – miten se onnistuu? PERUTTU

Nyt on yhdistyksellänne hyvä mahdollisuus tulla keskustelemaan ja kuulemaan, miten yhdistys voi innostaa jäseniään mukaan yhdistyksen liikuntatoimintaan ja -tapahtumiin.

Ajankohta: 26.09.2022 klo 17:00 – 18:00

Paikka: Microsoft Teams

Järjestäjä: Sydänliitto ja Hengitysliitto

Vastuuhenkilö: Veera Farin, veera.farin@hengitysliitto.fi, puhelin 044 407 7020

Miten innostaa myös niitä jäseniä, joita varsinainen liikunta ei sytytä?  Miten innostaa ihan uusia paikkakuntalaisia mukaan ja myös jäseniksi? Millä sanoin viestiä liikuntatoiminnasta? Keihin ammattilaisiin kannattaa olla yhteydessä, jotta he viestivät yhdistyksenne liikuntatoiminnasta ja innostavat asiakkaitaan mukaan?

Liikunnan tietoiskut verkossa on tarkoitettu liikuntaa organisoiville henkilöille, kuten liikuntayhdyshenkilöille ja hallituksen jäsenille.

Keskustelun kuljettajina ovat Annukka Alapappila Sydänliitosta ja Veera Farin Hengitysliitosta.

Näin pääset osallistumaan

Ilmoittaudu verkkolomakkeella 22.9. mennessä.

Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille sähköpostilla perjantaina 23.9.

Tarvitset osallistumista varten älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite, mieluiten kuulokemikrofoni.
Voit ladata Teams-sovelluksen laitteellesi tai osallistua keskusteluun selaimella. Teamsia tukevia selaimia ovat Microsoft Edge ja Chrome. Ohje Teamsin lataamiseen ja liittymiseen.

Jos osallistut verkkokeskusteluun ensimmäistä kertaa, varaa hiukan aikaa yhteyden luomiseen ja testaamiseen.

Pyrimme tallentamaan tietoiskun.