veljesharju

Veljesharju

Rajattomasti mahdollisuuksia keskellä kauneinta luontoa. Onko yrityksesi tulevaisuus täällä?

Veljesharjun alue on myynnissä. Kiinnostuitko? Ota yhteys toiminnanjohtaja Markku Hyttinen p. 040 516 3641, etunimi.sukunimi@hengitysliitto.fi.

Veljesharjun alue sijaitsee Pohjois-Karjalassa, Liperin kunnan Käsämässä. Yhteydet alueelle ovat toimivat: ajomatkaa valtatietä 9 (E63) Joensuun keskustaan on n. 20 kilometriä ja lentokentälle n. 10 km. Alue muodostaa ainutlaatuiset puitteet palveluliiketoiminnalle ja kiinteistösijoittajille. Vehreää mäntymetsämaisemaa halkoo hykevä harju. Viinijärven vesistö ja lammet ovat uimakelpoisia. Rauhallisen tunnelman takaa aluetta reunustava vaaramaisema.

Veljesharjun alue sisältää useita arkkitehtuurisesti merkittäviä rakennuksia sekä monipuoliseen harrastustoimintaan soveltuvia erilaisia harrastus- ja liikuntapaikkoja. Veljesharjun alueelle soveltuviin toimintakonsepteihin kuuluvat matkailu-, luontoliikunta- ja virkistyspalvelut sekä yritys- ja koulutuspalvelut.

• Yritystoiminnan aloittaminen alueella ei vaadi suuria investointeja uudisrakennuksiin.
  • Alue tarjoaa erinomaiset puitteet luonnon helmassa hiljentymiseen.
  • Alue tarjoaa monimuotoiset puitteet erilaisille liikunta-aktiviteeteille.

Lataa esitteet

Veljesharju -esite