Kutsu kokemustoimija puhujakeikalle verkossa

Kokemustoimijat ovat vertaisaktiiveja, jotka ovat paketoineet omaa elämänkokemustaan muille jaettavaksi. He ovat erinomaisia vierailijoita esimerkiksi yhdistyksen verkossa kokoontuvaan jäseniltaan, vertaisryhmän tapaamiseen tai lääkärin verkkoluennolle kokemusnäkökulman avaajiksi.

Hengitysliiton kokemustoimijat puhuvat elämästään hengityssairauden kanssa tilaajan kanssa yhdessä sovittavasta näkökulmasta. Esimerkiksi liikuntaryhmän virittäjäksi voi kutsua kokemustoimijan, joka kertoo liikunnan merkityksestä ja hyödyistä oman elämänpolkunsa eri vaiheissa. Muita mahdollisia näkökulmia ovat esimerkiksi omahoidon niksit tai vertaistuen elämään tuoma ilo ja hyöty.

Kokemustoimijan verkkovierailusta ei tule kustannuksia kutsuvalle yhdistykselle.

Kysy lisää ja järjestä verkkovisiitti kokemustoimijalle! Alkuun pääset lähettämällä sähköpostia osoitteella kokemustoimija(a)hengitysliitto.fi.