Toimintatonnien selvitykset vuodelta 2021

STEA-avustuksilla rahoitetun toiminnan tulosten raportointia on aikaistettu. Tämän vuoksi Hengitysliitolle tehtävä selvitys vuoden 2021 kuluista tehdään jo 7.2.2022 mennessä. Selvitys tehdään sähköisesti verkkolomakkeella.

Jos yhdistyksenne on saanut kaksi erillistä avustusta vuodelle 2021, raportoikaa ne samalla verkkolomakkeella. Vastaajalla on mahdollisuus tallentaa keskeneräinen selvitys ja jatkaa täyttämistä myöhemmin.

Ne yhdistykset, jotka ovat käyttäneet vuodelta 2020 siirtyneen avustuksen vuonna 2021, voivat raportoida molemmat vuodet samalla lomakkeella. Kirjatkaa kuitenkin kohtaan ’Lisätiedot’ vuodelta 2020 siirtynyt avustussumma.

Selvityksen liitteeksi tarvittavat toimintakertomus- ja tilinpäätöstiedot yhdistys toimittaa myöhemmin niiden valmistuttua. Tunnusluvut toimintatuen käyttövuodelta täytetään Kilta-järjestelmässä. Toteutuneen toiminnan kuitit säilytetään yhdistyksen omassa kirjanpidossa, eikä niitä tarvitse toimittaa Hengitysliittoon.

Lisätiedot eeva.palmroos@hengitysliitto.fi tai puhelin 040 520 5475.