Asahin peruskurssi ja Pelaa liikkuen -vinkkikoulutus yhdistysliikuntaan

Hengitysliitto järjestää liikuntakoulutuksia yhdistysliikuntaa ohjaaville henkilöille sekä innokkaille jäsenille. Hengitysliitto maksaa matkat koulutuksiin Hengitysliiton luottamushenkilöiden ja yhdistysaktiivien matkustussäännön mukaisesti ja osallistumismaksun (15 euroa) Pelaa liikkuen -koulutuksiin. Asahi-koulutus on maksuton.

Asahin peruskurssit

Tule tutustumaan Asahiin! Kurssilla perehdyt Asahin perusteisiin ja Asahin 1-sarjaan. Kurssin jälkeen voit ohjata Asahia taukojumppana tai omassa liikuntaryhmässä muun toiminnan lisänä. Kurssi ei anna pätevyyttä toimia Asahin C-tason ohjaajana.

Pelaa liikkuen -vinkkikoulutukset

Tule mukaan pelaamaan tuttuja lautapelejä liikunnallisina versioina. Pelit on mahdollista toteuttaa sekä yhdistysten tavallisissa kokoontumistiloissa että ulkona.