Ilmoita yhdistyksesi puistojumpan järjestäjäksi Ilman päivänä 26.8.

Ilman päivää eli sisäilmasta oirelevien päivää vietämme tänä vuonna 26.8.2024 Hyvää puhinaa liikkeellä! -teemalla. Tuolloin kannustamme hengitysyhdistyksiä järjestämään lähipuistossa jumpan kello 17–18.

Puistojumppa voi olla Asahia yhdistykseen koulutetun ohjaajan opastuksella tai kuminauhajumppaa esimerkiksi liikunnan vertaisohjaajan ohjaamana.

Hengitysliitto tarjoaa puistojumpan järjestäville yhdistyksille materiaalipaketin, joka sisältää esimerkiksi vastuskuminauhoja, heijastavia kasseja ja liikunnan vinkkivihkoja. Materiaalipaketti lähetetään ilmoittautuneille yhdistyksille 31.5. jälkeen. Hengitysliitto auttaa myös puistojumpan markkinoinnissa esimerkiksi valmiilla tiedotepohjalla tai tekstiviesteillä yhdistyksen jäsenille.

Tavoitteena on liikuttaa valtakunnallisesti yhtä aikaa 600 hengitysyhdistyksen jäsentä tai omasta hengitysterveydestään kiinnostunutta henkilöä! Samana päivänä voi myös tulla kokeilemaan Asahia verkkotilaisuuteen kello 18.30–19.15.

Ilmoita yhdistyksesi puistojumpan järjestäjäksi 31.5. mennessä Webropol-lomakkeella. Tempaus järjestetään yhteistyössä Asahi Nordicin kanssa.

Lisätietoja antaa Veera Farin, veera.farin@hengitysliitto.fi, 044 407 7020.