Asahin kertausta puistojumpan 26.8. ohjaajille

Tarkoitettu koulutetuille asahi-ohjaajille, jotka ohjaavat asahia puistossa Ilman päivän tempauksessa. Tule kertaamaan asahin sarjoja yhdessä liikunnan vertaisohjaaja, asahi-ohjaaja Tapio Aaltosen ja liikunnan asiantuntija Veera Farinin kanssa. Tilaisuus kestää 1 h ajan.

Ajankohta: 19.08.2024 klo 13:00 – 14:00

Paikka: Teams

Järjestäjä: Hengitysliitto

Vastuuhenkilö: Veera Farin, veera.farin@hengitysliitto.fi, 044 4077020

Tilaisuuden osallistumislinkki on lähetetty puistojumpan yhteyshenkilöiden sähköposteihin.

Kun liityt keskusteluun, osallistujanimeksi riittää etunimesi.

Tarvitset osallistumista varten älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite, mieluiten kuulokemikrofoni. Voit ladata Teams-sovelluksen laitteellesi tai osallistua keskusteluun selaimella. Teamsia tukevia selaimia ovat Microsoft Edge ja Chrome.

Jos osallistut verkkokeskusteluun ensimmäistä kertaa, varaa hiukan aikaa yhteyden luomiseen ja testaamiseen.

Tilaisuudesta ei tehdä tallennetta. Tilaisuus ei vaadi ennakkoilmoittautumista.