Frisbeegolf ja puistogolf -koulutus

Paikka: Vuokatin urheiluopisto, Opistontie 4, 88610 Vuokatti

Järjestäjä: Hengitysliitto

Vastuuhenkilö: Mika Nurminen, mika.nurminen@hengitysliitto.fi, 040 4077075

Miten otan frisbeegolfin mukaan oman yhdistyksen toimintaan? Mistä kannattaa aloittaa? Miksi laji on erityisen hyvä keuhko- ja sydänsairaille? Millaiset ovat pelisäännöt ja sovellukset? Miten frisbeegolfradalla toimitaan? Miten saan frisbeegolfkiekon lentämään?

Iltapäivän aikana opettelemme lajeja käytännössä: harjoittelemme frisbeegolfin heittotekniikkaa, tutustumme välineisiin ja sääntöihin sekä menemme frisbeegolfradalle kokeilemaan väylien pelaamista. Tutustumme lyhyesti myös puistogolfiin ja välineisiin.

Tavoitteena on saada ideoita liikunnallisen toiminnan sisällyttämiseksi esim. yhdistysten jäsentilaisuuksiin. Koulutuksessa saat ohjausvinkkejä ja materiaalia sekä käytännön opastusta lajeihin. Tule mukaan oletpa sitten aloittelija tai kokeneempi konkari! Nautimme yhdessäolosta ja mielekkäästä tekemisestä ulkoliikunnan parissa.

IlmoittautuminenTällä verkkolomakkeella voit ilmoittautua Sinua lähimpänä olevaan koulutukseen. Ilmoittaudu viimeistään 12.5 mennessä!

Koulutus on tarkoitettu paikallisyhdistysten liikunnallisesta toiminnasta kiinnostuneille jäsenille ja liikunnan vertaisohjaajille. Myös sydänyhdistykset voivat osallistua. Koulutuksen hinta on 30€. Hengitysliitto maksaa hengitysyhdistysten osallistujien koulutuksen. Hengitysyhdistysten osallistujien matkakulut korvataan yhdistysaktiivien ja luottamushenkilöiden matkustussäännön mukaisesti.

Peruutusehdot: peruutuksen voi tehdä kuluitta kunkin paikkakunnan viimeisiin ilmoittautumispäivämääriin mennessä. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen, Hengitysliitto perii 60 euroa. Mikäli peruutus johtuu terveydellisistä syistä, osallistumisen peruuttamisesta ei aiheudu kuluja.

Varustus: säänmukaiset ulkovaatteet. Et tarvitse erityisiä välineitä. Omia tai yhdistyksen frisbeegolfkiekkoja voi ottaa mukaan.

Tervetuloa, tutustuminen, käytännön asiat + perusasiat lajeista, 45 min

Lounas, 45 min