Opintokeskus Siviksen uudet koulutuslinjaukset -tilaisuus 16.5.2024

Ajankohta: 16.05.2024 klo 16:00 – 17:00

Paikka: Teams-verkkotilaisuus

Järjestäjä: Hengitysliitto ry

Vastuuhenkilö: Elina Salo-Orkamaa (elina.salo-orkamaa@hengitysliitto.fi ) ja Hanna-Leena Kärkkäinen (hanna-leena-karkkainen.fi)

Tervetuloa kuulemaan Opintokeskus Siviksen uusista koulutuslinjauksista. Teams-tilaisuudessa on mahdollisuus myös kysymyksille ja keskustelulle.

Opintokeskus Siviksestä on paikalla asiantuntija Heidi Ristolainen ja Hengitysliitosta järjestöasiantuntija Hanna-Leena Kärkkäinen sekä järjestöpäällikkö Elina Salo-Orkamaa.

Näin pääset osallistumaan

Pääset mukaan tilaisuuteen klikkaamalla osallistumislinkkiä.

Kun liityt keskusteluun, osallistujanimeksi riittää etunimesi.
Tarvitset osallistumista varten älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite.

Voit ladata Teams-sovelluksen laitteellesi tai osallistua tilaisuuteen selaimella. Teamsia tukevia selaimia ovat Microsoft Edge ja Chrome. Ohje Teams kokoukseen liittymiseen selaimella.

Jos osallistut verkkokeskusteluun ensimmäistä kertaa, varaa hiukan aikaa yhteyden luomiseen ja testaamiseen.

Tilaisuudesta ei tehdä tallennetta.