Hengitysliiton tarjoama tuki ja koulutus

Järjestöasiantuntijat ovat yhdistysten apuna monenlaisissa yhdistystoimintaan liittyvissä asioissa. Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvojan voi pyytää vierailevaksi luennoitsijaksi hengitysyhdistyksen tilaisuuteen joko verkkoon tai paikanpäälle. Voit myös kutsua kokemustoimijan vierailemaan yhdistyksen tilaisuudessa.

Hengitysliitto järjestää yhdistysten luottamushenkilöille ja vertaisaktiiveille koulutusta, jolla
vahvistamme yhdistysten luottamushenkilöiden osaamista ja tuemme vertaisaktiivien toimijuutta sekä taitoja.

Järjestötoiminnan vuosikello

Hengitysyhdistys voi hyödyntää oman toimintansa suunnittelussa Hengitysliiton järjestötoiminnan vuosikelloa. Vuosikello julkaistaan syys-lokakuussa ohjaamaan seuraavan kalenterivuoden toimintaa.

Järjestötoiminnan vuosikellosta löydät muun muassa

• teemapäivien ajankohdat
  • avustusten hakuajat