Millaista liikuntaa jäsenet toivovat yhdistykseltään – se selviää helposti

Ajankohta: 10.10.2022 klo 17:00 – 18:00

Paikka: Microsoft Teams

Järjestäjä: Sydänliitto ja Hengitysliitto

Vastuuhenkilö: Veera Farin, veera.farin@hengitysliitto.fi, puhelin 044 407 7020

Nyt on yhdistyksenne liikunta-aktiiveilla hyvä mahdollisuus tulla kuulemaan, miten yhdistyksenne saa tietää jäsentensä liikuntatoimintaan liittyvistä toiveista. Yhä useampi jäsen innostuu mukaan liikkumaan yhdessä, jos yhdistyksen liikuntatoiminta on jäseniä houkuttelevaa.  Mikä liikunta kiinnostaa? Mikä on hyvä ajankohta liikkua yhdessä? Tarjolla on jäsenien vastattavaksi tarkoitetut liikunta- ja palautekyselyt, joiden tulokset antavat näppärästi hyviä vinkkejä liikuntatoiminnan kehittämiseen.

Liikunnan verkkotapaaminen on maanantaina 10.10. klo 17–18 Teams-sovelluksen kautta.

Liikunnan verkkotapaamisessa keskustelun kuljettajina ovat Annukka Alapappila Sydänliitosta ja Veera Farin Hengitysliitosta.

Välitäthän tietoa yhdistyksenne liikunnan puuhaihmisille ja innostat heitä ilmoittautumaan mukaan Liikunnan verkkotapaamiseen.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Näin pääset osallistumaan

Ilmoittautuminen päättyy torstaina 6.10. Varsinainen osallistumislinkki toimitetaan ilmoittautuneen sähköpostiin perjantaina 7.10.

Tarvitset osallistumista varten älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite, mieluiten kuulokemikrofoni.
Voit ladata Teams-sovelluksen laitteellesi tai osallistua keskusteluun selaimella. Teamsia tukevia selaimia ovat Microsoft Edge ja Chrome. Ohje Teamsin lataamiseen ja liittymiseen.

Jos osallistut verkkokeskusteluun ensimmäistä kertaa, varaa hiukan aikaa yhteyden luomiseen ja testaamiseen.

Tilaisuudesta ei tehdä tallennetta.