Virkeyttä viideltä – etäjumppatuokio joka keskiviikko

Hengitysliitto järjestää kaikille avoimia, maksuttomia etäjumppatuokioita. Tule mukaan jumppaamaan!

Liikunta-alan ammattilainen ja liikunnan vertaisohjaaja ohjaavat tammi-kesäkuun aikana puolen tunnin jumpan joka keskiviikko kello 17.

Jokainen jumppa sisältää ohjattua liikuntaa ja vinkkejä omatoimisiin kotijumppiin. Luvassa on esimerkiksi Asahia, kasvojoogaa, hengitysharjoituksia ja pilatesta. Jumpat jaetaan rasitustasojen 1–2 mukaan.

Jumppatuokioiden vastuuhenkilönä toimii Veera Farin, puhelin 044 4077020, veera.farin@hengitysliitto.fi.

keskiviikko 24.1. Asahi
keskiviikko 31.1. Asahi
keskiviikko 7.2. Asahi
keskiviikko 14.2. Tuolijooga
keskiviikko 21.2. Hengitysharjoituksia
keskiviikko 28.2. Kasvojooga
keskiviikko 6.3. Tuolijooga
keskiviikko 13.3. Kehonhuolto: Hellyyttä hartioille
keskiviikko 20.3. Hengitysharjoituksia
keskiviikko 27.3. Jooga
keskiviikko 3.4. Kehonhuolto: Hellyyttä hartioille
keskiviikko 10.4. Kehonhuolto: Letkeä lantio
keskiviikko 17.4. Hengitysharjoituksia
keskiviikko 24.4. Kehonhuolto: Hellyyttä hartioille
keskiviikko 8.5. Kasvojooga
keskiviikko 15.5. Pilates
keskiviikko 22.5. Pilates
keskiviikko 29.5. Kasvojooga
keskiviikko 5.6. Kasvojooga
keskiviikko 12.6. Jooga

Laita jumppatuokiot kalenteriin ja tule mukaan, sillä jumpista ei tehdä tallenteita.

Miten pääsen osallistumaan?

Tarvitset osallistumista varten läppärin tai muun älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite. Jumppiin osallistutaan Teams-ohjelmalla.

Liittymiselle ja yhteyden testaamiselle kannattaa varata hiukan aikaa ennen jumppaa . Voit myös testata liittymislinkkiä saman tien.

Pääset jumppaan mukaan klikkaamalla osallistumislinkkiä yllä olevassa listassa.

Lue tarkemmat liittymisohjeet täältä. Ongelmatilanteissa voit olla yhteydessä Veera Farin, 044 4077020, veera.farin@hengitysliitto.fi.