Nainen venyttelee kylkeään tuolilla istuessaan.

Virkeyttä viideltä – etäjumppatuokio joka keskiviikko

Hengitysliitto järjestää kaikille avoimia, maksuttomia etäjumppatuokioita alkuvuoden 2022 aikana. Tule mukaan jumppaamaan!

Liikunta-alan ammattilainen ja liikunnan vertaisohjaaja ohjaavat helmi-toukokuun aikana puolen tunnin jumpan joka keskiviikko klo 17. Jokainen jumppa sisältää ohjattua liikuntaa ja vinkkejä omatoimisiin kotijumppiin. Luvassa on esimerkiksi Asahia, Pilatesta ja vesipullojumppaa. Jumpat jaetaan rasitustasojen 1–3 mukaan. Taso 3 on raskain taso ja se sisältää yleensä lattiatasossa tehtäviä liikkeitä.  Jumppatuokioiden vastuuhenkilönä toimii Mika Nurminen, puhelin 044 407 7075, mika.nurminen@hengitysliitto.fi.

Laita jumppatuokiot kalenteriin ja tule mukaan, sillä kaikista jumpista ei tehdä tallenteita.

Miten pääsen osallistumaan?

Tarvitset osallistumista varten läppärin tai muun älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite. Jumppiin osallistutaan Teams-ohjelmalla, joka latautuu automaattisesti koneellesi ensimmäisellä osallistumiskerralla.

Liittymiselle ja yhteyden testaamiselle kannattaa varata hiukan aikaa ennen jumppaa . Voit myös testata liittymislinkkiä saman tien.

Pääset jumppaan mukaan klikkaamalla osallistumislinkkiä alla olevassa listassa.

Lue tarkemmat liittymisohjeet täältä. Ongelmatilanteissa voit olla yhteydessä Hanna-Leena Kärkkäinen, 050 561 8390, hanna-leena.karkkainen@hengitysliitto.fi.

Virkeyttä viideltä -jumppatuokiot

ke 2.2. klo 17 Tutustu Fascia Methodiin, taso 2.

ke 9.2. klo 17 Harjanvarsijumppa, taso 2. Tarvitset välineeksi harjanvarren tai jumppakepin.

ke 16.2. klo 17 Asahin harjoittelua, taso 1.

ke 23.2. klo 17 Harjanvarsijumppa, taso 2. Tarvitset välineeksi harjanvarren tai jumppakepin.

ke 2.3. klo 17 Harjanvarsijumppa, taso 2. Tarvitset välineeksi harjanvarren tai jumppakepin.

ke 9.3. klo 17 Tutustu Pilatekseen, taso 2.

ke 16.3. klo 17 Asahin harjoittelua, taso 1.

ke 23.3. klo 17 Tutustu Pilatekseen, taso 2.

ke 30.3. klo 17 Tutustu Pilatekseen, taso 2/3.

ke 6.4. klo 17 Tutustu Pilatekseen, taso 3.

ke 13.4. klo 17 Vesipullojumppa, taso 2. Tarvitset välineeksi 2 puolen litran vesipulloa.

ke 20.4. klo 17 Asahin harjoittelua, taso 1.

ke 27.4. klo 17 Vesipullojumppa, taso 2. Tarvitset välineeksi 2 puolen litran vesipulloa.

ke 4.5. klo 17 Vesipullojumppa, taso 2. Tarvitset välineeksi 2 puolen litran vesipulloa.

ke 11.5. klo 17 Venytellen vetreäksi, taso 1.

ke 18.5. klo 17 Asahin harjoittelua, taso 1.

ke 25.5. klo 17 Venytellen vetreäksi, taso 1.