Piirroskuva talvimaisemasta. Lumen päällä on kasa lahjapaketteja ja punatulkut lentävät puusta toiseen.

Tue Hengitysliiton toimintaa

Lahjoittamalla Hengitysliitolle olet mukana tukemassa tärkeää työtä hengitysterveyden edistämiseksi ja hengityssairaiden elämänlaadun parantamiseksi.

Miksi tukea Hengitysliiton toimintaa?

Lahjoitukset mahdollistavat laajan tiedon tuottamisen, vertaistoiminnan ja monipuolisen järjestötyön. Julkinen rahoitus on meille tärkeää, mutta se ei kata kaikkea toimintaa. Siksi keräämme varoja myös yksityishenkilöiltä. Sinun lahjoituksellasi on merkitystä.

Viestimme, oppaamme, lehtemme ja monet tapahtumat ovat vapaasti jokaisen suomalaisen hyödynnettävissä. Järjestötoimintamme auttaa sairastuneita ja heidän läheisiään ylläpitämään elämänlaatua, pitkäaikaissairaudesta huolimatta. Pystyt seuraamaan työtämme sekä verkon että sosiaalisen median kanavien kautta sekä osallistumalla tapahtumiimme.

Hengitysliitto kerää varoja perinteisillä varainhankitamuodoilla kuten kohdennetuilla keräyksillä tiettyihin projekteihin sekä yleiskeräyksillä ja arpajaisilla. Liitto vastaanottaa myös testamentti- ja muista lahjoituksia.

Varainkeruuta säätelee rahankeräyslaki ja arpajaisia arpajaislaki. Poliisihallitus on myöntänyt Hengitysliiton rahankeräykselle luvan RA/2020/1623 sekä arpajaisten järjestämiselle luvan RA/2020/186. Luvan saamisen edellytyksenä on aiemmista keräyksistä tehtävät hyväksyttävät tilitykset.

Keräyslupa ja rekisteriseloste

Tue Hengitysliiton toimintaa

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Sinun lahjoituksellasi on merkitystä.

MobilePay-lahjoitukset

Helpoin ja nopein tapa tukea toimintaa on MobilePay-lahjoitus. Syötä haluamasi lahjoitussumma MobilePayssa ja lähetä se Hengitysliiton lyhytnumeroon 56229.

Lahjoittaminen tilisiirtona

Voit tukea toimintaamme lahjoittamalla suoraan Hengitysliiton keräystilille.

Tilinumero FI22 5780 2420 0023 89, viite 65100