varainhankinta kuvituskuva

Tue Hengitysliiton toimintaa

Lahjoittamalla Hengitysliitolle olet mukana tukemassa tärkeää työtä hengitysterveyden edistämiseksi ja hengityssairaiden elämänlaadun parantamiseksi.

Lahjoitukset mahdollistavat laajan tiedon tuottamisen, vertaistoiminnan ja monipuolisen järjestötyön. Julkinen rahoitus on meille tärkeää, mutta se ei kata kaikkea toimintaa. Siksi keräämme varoja myös yksityishenkilöiltä.

Sinun lahjoituksellasi on merkitystä.

Voimaannutamme hengityssairaita ja heidän läheisiään ylläpitämään elämänlaatua, pitkäaikaissairaudesta huolimatta. Seuraa työtämme sekä verkon että sosiaalisen median kanavien kautta ja osallistumalla tapahtumiimme. Sinun ei tarvitse olla hengityssairas tullaksesi mukaan, kiinnostus hengitysterveyteen riittää!

Valitse itsellesi sopivin tapa tehdä turvallinen lahjoitus. Osallistu keräyksiimme tai arpajaisiin, tee lahjoitus verkkopankissa tai MobilePayssa. Voit tehdä lahjoituksen myös anonyymisti.

Lämmin kiitos arvokkaasta tuesta!

Usein kysytyimmät kysymykset

Testamenttilahjoitukset

Keräyslupa ja rekisteriseloste

Tee lahjoitus

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

2020

Hankimme lahjoitusvaroilla mm. AIRVO 2 -laitteita terveydenhuollon käyttöön. Niillä annetaan kostutettua suurvirtauksista hoitoa vaikeaa hengityssairautta sairastaville henkilöille. Lue uutinen.

Keräykset

Perinteiset kampanjakeräykset, kevät- ja joulukeräys lähetetään kirjeinä suoraan koteihin. Voit osallistua niihin myös verkossa.

Arpajaiset

Heli-arvat ovat myynnissä vuosittain huhtikuusta lokakuuhun.

MobilePay ja perinteinen tilisiirto

Valitse itsellesi sopiva tapa lahjoittaa.