Sisäilma

Sisäilma-osiossa saat tietoa sisäilma-asioista, sisäilmaongelmista, ilmanvaihdosta sekä kosteus- ja homevaurioiden korjaamisesta.

Kun tutustut näihin sivuihin, muista myös Hengitysliiton muut palvelut:

Hengitysliitossa rakennuksiin ja korjausrakentamiseen liittyviin kysymyksiin ovat erikoistuneet korjausneuvojat, jotka neuvovat maksutta homevaurioihin, ilmanvaihto-ongelmiin, rakentamiseen ja muihin sisäilma-asioihin liittyvissä kysymyksissä.

Lisää tietoja kosteusvaurioista, niiden tutkimisesta ja korjaamisesta löydät Hengitysliiton ylläpitämästä projektisivustosta www.hometalkoot.fi.

Tietoa sisäilmasta sairastumisesta ja siitä, miten sisäilma-asioita selvitetään kotona, työpaikalla, päiväkodissa ja kouluissa löydät Näin selvität sisäilmaongelmia -osiosta.

Sisäilmasta sairastuneita tukee vertaispuhelin

Hengitysyhdistysten vertaistuki homealtistuneille

Klikkaa ja lähetä meille palautetta

Toimintaamme tukee

Tuettu Veikkauksen tuotoilla

Testaa tietosi sisäilmasta

Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelu Mopsin kautta saat puhelimesi näytölle muistutuksen Hengitysliiton tulevista tapahtumista. Mopsin jäseneduista löydät myös Tuija Rantamaan MediYoga-verkkointensiivikurssin, joka sisältää kymmenen tunnin mittaista MediYoga-harjoituskertaa. Mopsista löydät niin yhdistyksen kuin liitonkin jäsenedut ja tapahtumat. Mopsin avulla voit myös soittaa Hengitysliiton palvelupuhelimiin helposti, vaikka matkan päältä. Lisäksi Mopsissa luet näppärästi liiton uutiset, päivität jäsentietosi sekä kerrot meille toiveesi, ideasi tai palautteesi. Lue lisää ja katso latausohjeet täällä: https://bit.ly/2GX8THD

• Facebook : 2509529719075552

Sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelin palvelee tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19 numerossa 044 407 7010. Vertaispuhelin tarjoaa sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen. Vertaispuhelimessa päivystävät liiton kouluttamat vapaaehtoiset.

Kiinnostaako vapaaehtoistyö? Hae päivystäjäksi sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen: https://bit.ly/2Bjkopt