Liikunnan tietoisku – Luontoelämyspolku ja Mielipakka

Paikka: Microsoft Teams

Järjestäjä: Hengitysliitto ja Sydänliitto

Vastuuhenkilö: Veera Farin, puhelin 044 407 7020, veera.farin@hengitysliitto.fi

Sydän- ja hengitysyhdistykset ovat mukavan innostuneita luontoliikunnasta ja luontoliikuntatapahtumien järjestämisestä. Luonnossa voi liikkua monen lailla nauttien.

Tule mukaan keskustelemaan, kyselemään ja kuulemaan, millaisten luontoliikuntaideoiden parissa muut liikuntavastaavat ja liikunnan vertaisohjaajat touhuavat omissa yhdistyksissään. Nappaa parhaat ideat omaan yhdistykseesi. Tule tutustumaan Luontoelämyspolku- ja Mielipakka -materiaaleihin. Tuo omat kysymyksesi yhteiseen keskusteluun.

Tapaamisen johdattelijoita ovat Annukka Alapappila Sydänliitosta ja Veera Farin Hengitysliitosta .

Ilmoittaudu sähköisellä lomakkeella  viimeistään torstaina 4.4.2024.
Osallistujat saavat osallistumislinkin antamaansa sähköpostiosoitteeseen perjantaina 5.4.2024.

Tervetuloa mukaan tapaamaan muita liikunnan puuhaihmisiä!

 Tilaisuuden järjestää Sydänliitto yhdessä Hengitysliiton kanssa.

Näin pääset osallistumaan

Pääset mukaan tilaisuuteen klikkaamalla sähköpostiisi tullutta osallistumislinkkiä.

Kun liityt keskusteluun, osallistujanimeksi riittää etunimesi.

Tarvitset osallistumista varten älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite. Voit ladata Teams-sovelluksen laitteellesi tai osallistua tilaisuuteen selaimella. Teamsia tukevia selaimia ovat Microsoft Edge ja Chrome.
Ohje Teams kokoukseen liittymiseen selaimella.

Jos osallistut verkkokeskusteluun ensimmäistä kertaa, varaa hiukan aikaa yhteyden luomiseen ja testaamiseen.

Tilaisuudesta ei tehdä tallennetta.