Maksuttomat Stumppi-tukipalvelut

Maksuton Stumppi-neuvontapuhelin numerossa 0800 148 484 tarjoaa yksilöllistä tukea ja neuvontaa tupakoinnin lopettajille. Palvelun mahdollistaa STEA-avustus.

Puhelut ovat luottamuksellisia, ja voit soittaa myös kertomatta nimeäsi. Neuvontapuhelimeen vastaavat terveydenhuoltoalan ammattilaiset, jotka ovat perehtyneitä nikotiinituotteiden käytön lopettamiseen.

Neuvontapuhelin palvelee maanantaisin ja tiistaisin kello 10–18 sekä torstaisin kello 13–16.  Muina aikoina voit jättää soittopyynnön.

Stumppi-neuvontapuhelimessa tarjotaan myös valmennusta lopettamisen tueksi.  Valmennuksessa yhteydenotoille sovitaan yksilöllinen aikataulu jokaisen lopettajan tilanne huomioiden. Valmentaja ohjaa ja kannustaa pääsemään tavoitteeseen. Yhteydenotot valmennukseen liittyen: stumppi.tyoryhma(at)hengitysliitto.fi.

Stumppi-neuvontaa nikotiinituotteiden käytön lopettamiseen tarjotaan myös Kysy asiantuntijalta -palvelun avulla. Voit lähettää kysymyksesi lomakkeella tai sähköpostitse: stumppi.tyoryhma(at)hengitysliitto.fi.

Voit antaa palautetta käyttämistäsi Stumppi-palveluista täällä.

Ota rohkeasti yhteyttä, niin autamme sinua omalla polullasi eteenpäin.

Yhteistyökumppanimme savuttomuuden edistämistyössä

• Järjestöjen nikotiiniton verkosto