Julkaistu: 10.1.2024

Hae elintapamuutosryhmän ohjaajaksi

Hengitysliitto tarjoaa tilaisuuden kouluttautua elintapamuutosryhmän ohjaajaksi.

Oman elintapamuutosryhmän käynnistämällä pääset tutkailemaan hyvän elämän eväitä kivassa porukassa.

Ensimmäinen ohjaajakoulutus järjestetään Kuopiossa 2. ja 16.3.2024. Voit osallistua paikan päällä tai etäyhteydellä. Hengitysliitto korvaa matkat paikallisten hengitysyhdistysten jäsenille Hengitysliiton matkustussäännön mukaan. Koulutukseen ei tarjota mahdollisuutta majoittumiseen.

Koulutus on maksuton ja osallistuminen ei edellytä aiempaa kokemusta ryhmän ohjaamisesta.

Koulutus toteutetaan yhdessä Vertaistervarit-toimintamallin kehittäneen Psoriasisliiton kanssa. Toimintamalli tarjoaa valmiit sisällöt monipuolisten ja mielenkiintoisten ryhmätapaamisten pohjaksi. Koulutukseen osallistuvat voivat toteuttaa oman elintaparyhmänsä kasvokkain tai etänä.

Ilmoittaudu mukaan 20.2.2024 mennessä sähköisellä lomakkeella.

Lisätietoa saat sähköpostitse paivi.suuniittu@hengitysliitto.fi.