tutkimus suurennuslasi diagrammi
Julkaistu: 15.5.2023

Haluatko osallistua tutkimukseen terveydenhoidon etäpalveluiden kehittämisestä?

Osallistumisen ehtona on, että olet saanut ohjausta videoyhteyden avulla.

Hengitysliitto välittää kutsun haastattelututkimukseen, jossa selvitetään terveydenhuollon digitaalisia palveluita käyttävien ihmisten kokemuksia terveydenhuollon ammattilaisten digiohjausosaamisesta. Osallistumisen ehtona on se, että olet itse saanut ohjausta videoyhteyden avulla esimerkiksi etävastaanotolla tai digihoitopolulla.

Haastattelu toteutetaan Microsoft Teamsissa yksilöhaastatteluna sinulle sopivana ajankohtana toukokuun 2023 aikana. Haastattelu kestää noin 30–60 minuuttia. Tutkimukseen osallistumisen voi keskeyttää missä vaiheessa tahansa. Haastatteluaineisto käsitellään anonyymisti ja luottamuksellisesti, eikä sinua voi tunnistaa tutkimuksen tuloksista.

Tutkimus on osa Oulun yliopiston Sote-digiohjaaja-hanketta. Tutkimuksen tekemiseen on saatu lupa Oulun yliopiston Lääketieteen tekniikan ja terveystieteiden tutkimusyksikön johtajalta.

Jos kiinnostut osallistumisesta, ilmoittaudu mukaan Webropol-lomakkeella. Ilmoittautumisesi jälkeen tutkija on sinuun yhteydessä haastatteluajan sopimiseksi. Jos sinulla on kysyttävää tutkimuksesta, ole suoraan yhteydessä Pro Gradu -tutkija Petra Suonnansaloon, petra.suonnansalo@oulu.fi.