Julkaistu: 19.10.2023

Heli-arpajaisten päävoitto Kokkolaan

Hengitysliiton perinteisten Heli-arpajaisten päävoittoa juhlittiin tänä vuonna Kokkolassa. Disa Kastren avasi vuosittaiseen tapaansa Heli-arpoja, kun päävoitto osui kohdalle.

– Vähän siinä meni sekaisin, mutta hyvältä se tuntui. Olen aina mukana osallistumassa erilaisiin hyvää tekeviin arpajaisiin ja keräyksiin. Ennen olen voittanut vain pieniä palkintoja, kertoo Disa luovutustilaisuudessa Kokkolan Laivurintalossa.

Käyttökohde K-ryhmän lahjakortille on jo keksitty.

– Ainakin kodin suihkutiloja on nyt mahdollista remontoida ja uusia, Disa kertoo.

Eläkkeellä oleva Disa kannustaa kaikkia osallistumaan ja tukemaan tärkeitä asioita ja tekemään hyvää. Jokainen voi osallistua omien mahdollisuuksiensa mukaan. Pienikin lahjoitus on tärkeä.

Hengitysliitto kiittää jokaista Heli-arpajaisiin osallistunutta ja toivottaa kaikki tervetulleiksi mukaan taas huhtikuussa 2024. Sitä ennen voit tukea Hengitysliiton toimintaa osallistumalla joulukeräykseen, jossa keräystunnuksena on taitelija Minna Immosen piirtämä ainutlaatuinen joulukalenteri.

Kuvassa vasemmalta Kokkolanseudun Hengitysyhdistyksen puheenjohtaja Satu Heinoja, Disa Kastren, Hengitysliiton markkinoinnin ja liikunnan kehittäjä Janne Haarala ja Camilla Rantala.