Julkaistu: 3.1.2024

Hengitys-lehti saatavissa kirjastoissa

Hengitys-lehti on nyt luettavissa 75 prosentissa yleisistä kirjastoista digitaalisen Epress Nordic -palvelun kautta. Palvelu on käytössä myös yli 200 organisaatiossa, joista moni on julkinen toimija. Epress Nordic -palvelu sisältää yli 170 aikakaus- ja ammattilehteä. Vuonna 2022 sieltä löytyville lehdille kertyi yhteensä 3,6 miljoonaa lukukertaa.

Kysy omasta lähikirjastosta mahdollisuutta lukea digitaalisia lehtiä, kuten Hengitys-lehteä. Jos kirjastossa ei ole palvelua saatavissa, ehdota heitä olemaan yhteydessä Hengitysliittoon (tiedotus@hengitysliitto.fi) painetun vapaakappaleen tilaamiseksi.

Paperinen Hengitys-lehti on jäsenetu, joka toimitetaan kotiin 4 kertaa vuodessa Hengitysliiton jäsenille ja kannattajajäsenille. Lehden digitaalinen näköisversio on luettavissa maksutta myös Hengitysliiton verkkosivuilla.