Julkaistu: 5.1.2024
UutisetHengitysterveys

Hengitysliitto lahjoitti häkämittareita Hetan terveysasemalle

Häkämittarit on hankittu lahjoituksista, keräyksistä ja arpajaisista saaduilla varoilla. Varat mahdollistavat myös Hengitysliiton laajan tiedon tuottamisen, vertaistoiminnan ja monipuolisen järjestötyön.

Loppuvuonna 2023 Hengitysliitto lahjoitti Lapin hyvinvointialueelle häkämittareita eteenpäin annettaviksi. Torstaina 21.12. terveyden edistämisen koordinaattori Minna Lehtoväre kävi luovuttamassa häkämittareita Hetan terveysasemalle.

– Terveydenhoitajat olivat innoissaan saamastaan lahjoituksesta. Ne ovat mahtava lisä terveyden edistämiseen ennaltaehkäisevissä terveyspalveluissa, Lehtoväre kertoo.

Häkämittarit on hankittu lahjoituksista, keräyksistä ja arpajaisista saaduilla varoilla. Hengitysliitto kiittää kaikkia lahjoittajia. Jos haluat lahjoittaa hengitysterveydelle, voit tehdä sen lahjoitussivullamme.

Hengitysliiton rahankeräyslupa: RA/2020/1623

Kuvassa vasemmalta: terveyden edistämisen koordinaattori Minna Lehtoväre, terveydenhoitaja Anneli Kultima ja kätilö-terveydenhoitaja Pirjo Stoor.