Lähikuva iäkkäästä miehestä puistossa aurinkoisena kesäpäivänä.
Julkaistu: 24.8.2023

Hyödynnä Hengitysliiton jäsenedut

Paikallisen hengitysyhdistyksen jäsenenä tai kannattajajäsenenä pääset hyödyntämään Hengitysliiton valtakunnallisia jäsenetuja.

Jäsenetujen joukosta löytyy esimerkiksi tuotteita raikkaaseen sisäilmaan sekä hengitysterveyden edistämisen apuvälineitä jäsenhintaan. Jäsenenä saat myös Hengitys-lehden vuosikerran kotiovellesi. Tutustu kaikkiin vuoden 2023 jäsenetuihin.

Paikallisen hengitysyhdistyksen jäsenenä pääset lisäksi muun muassa osallistumaan valtakunnallisiin ja paikallisiin vertais- ja liikuntaryhmiin sekä hyödyntämään muita palveluja ja etuja. Lue lisää jäsenyydestä paikallisyhdistyksessä.

Hengitysliiton kannattajajäsenenä pääset osallistumaan liiton valtakunnalliseen verkkovertaistoimintaan. Kannattajajäsenyys sopii sinulle, joka haluat tukea liiton toimintaa hengitysterveyden ja -sairaiden puolesta. Tutustu kannattajajäsenyyteen.