Julkaistu: 16.1.2023

Käytätkö tai käyttääkö läheisesi hengitettäviä lääkkeitä? Vastaa kyselyyn ja voita

Vastaa kyselyyn lääkevaihdosta 29.1. mennessä.

Hengitysliitto kuulee hengityssairaita ja hengitysterveydestään kiinnostuneita joka vuosi pidettävällä kuulemisviikolla. Tänä vuonna Hengitysliitto ja Apteekkariliitto haluavat tietää, millaisia ajatuksia hengitettävien lääkkeiden vaihto sinussa herättää.

Vuoden 2023 alussa apteekkien lääkevaihtoon vapautui useita hengityssairauksien hoitoon tarkoitettuja hengitettäviä valmisteita. Lääkkeiden vaihtamisella edullisempiin vaihtoehtoihin on monta hyvää puolta, mutta vaihdolla on myös riskinsä.

Vastaa kuulemisviikon kyselyyn lääkevaihdosta ja voit voittaa tuotepalkintoja! Kyselyyn voivat vastata hengityssairaat, jotka käyttävät hengitettäviä lääkkeitä ja heidän läheisensä. Julkaisemme kyselyn tulokset keväällä 2023. Vastaajaa ei voi tunnistaa kyselyn tuloksista. Kysely on avoinna 29.1.2023 asti.

Vastaa kyselyyn Webropol-lomakkeella