Julkaistu: 31.1.2023

Kokemustiedon mahdollisuudet yhteiskunnan kehittämisessä

Kokemustiedon viikolla® on luvassa keskusteluita, joissa ääneen pääsevät sekä asiantuntijat että Hengitysliiton kokemustoimijat.

Hyvän vastaanoton vuonna 2022 saanut Kokemustiedon viikko® järjestetään toistamiseen 13.–17.2.2023. Viikon teemaksi valikoitui kokemustiedon merkitys yhteiskunnan kehittämisen voimavarana.

Luvassa on 4 kiinnostavaa näkökulmaa kokemustiedon paikkoihin kehittämisessä nyt ja kurkistus toivottuun tulevaisuuteen. Tervetuloa mukaan kaikille avoimiin verkkoiltoihin aina kello 18–19.

• Maanantai 13.2. Kokemustietoa yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta ja verkostoitumisesta
    Asiantuntijavieras Leo Stranius, toimitusjohtaja, Third Rock Finland Oy
  • Tiistai 14.2. Kokemustieto ja ammattilaisuus: miten vahvistaa asiakkaan osallisuutta
    Asiantuntijavieras vanhempi tutkija Elina Weiste, Työterveyslaitos
  • Keskiviikko 15.2. Kokemustoimijat terveydenhuoltoa kehittämässä
    Asiantuntijavieras tutkijatohtori Marjaana Jones, Tampereen yliopisto
  • Torstai 16.2. Tunti kokemustiedon tulevaisuudelle
    Avoin keskustelu. Miten sinä haluat vaikuttaa kokemustiedollasi? Missä kokemustiedon pitäisi tulla kuulluksi? Miten vahvistamme kokemustiedon vaikuttavuutta?

Osallistumislinkit löydät Hengitysliiton tapahtumakalenterista.