Julkaistu: 12.2.2024
UutisetHengityssairaudetHengitysterveysVaikuttaminen

Kuulemisviikkojen kysely on auki: uniapneaa sairastava, kerro kokemuksistasi

Vuoden 2024 Kuulemisviikoilla Hengitysliitto selvittää uniapneaa sairastavien kokemuksia hoidosta ja omahoidosta.

Hengitysliitto kuulee hengityssairaita ja hengitysterveydestään kiinnostuneita joka vuosi järjestettävillä kuulemisviikoilla. Tänä vuonna selvitämme uniapneaa sairastavien kokemuksia hoidosta ja omahoidosta.

Kyselyn tavoitteena on tuoda uniapneaa sairastavien ääni pöytiin, joissa terveyspalveluista päätetään. On tärkeää, että myös sinun kokemuksesi välittyy eteenpäin niin vertaisille kuin sosiaali- ja terveyspalveluihin.

Julkaisemme kyselyn tulokset Hengitys-lehdessä ja käytämme niitä vaikuttamistyössämme.

Vastaa kyselyyn 16.2.2024 mennessä Webropol-lomakkeella. Kyselyyn vastataan anonyymisti. Yhteystietonsa jättäneiden kesken arvotaan tuotepalkintoja.