Julkaistu: 14.12.2023

Lämmin kiitos lahjoittajille ja yhteistyökumppaneille

Hengitysliitto kiittää kaikkia lahjoittajia ja yhteistyökumppaneita, jotka ovat tukeneet hengitysterveyden ja hengityssairaiden hyvän elämän edistämistä vuonna 2023.

Tänä vuonna lukuisat ihmiset ovat lahjoittaneet Hengitysliiton tekemän työn puolesta. Suuri kiitos kaikille lahjoittajille! Lahjoitusvarojen käytöstä kerromme osoitteessa www.hengitysliitto.fi/lahjoita.

Jos haluat omalta osaltasi tukea hengitysterveyttä ja hengityssairaiden hyvää elämää, voit osallistua joulukeräykseemme. Pienikin lahjoitus on tärkeä. Lue lisää täältä.

Kiitos myös useille yhteistyökumppaneillemme, jotka tuellaan mahdollistavat toimintamme laaja-alaisuutta. Monivuotisen yhteistyökumppanimme Medifonin käytännöllisen lahjoituksen ansiosta tulevissa Heli-arpajaisissa voi voittaa muiden palkintojen ohella myös APTEEKKI-tuotesarjan rakkolaastareita. Ensi vuoden arpajaisia odotellessa toivotamme kaikille rauhallista joulun aikaa!

Kuvassa Medifonin toimitusjohtaja Mika Flink ja Hengitysliiton markkinoinnin ja liikunnan kehittäjä Janne Haarala.