Julkaistu: 27.3.2024
UutisetSisäilma

Miten sisäilmasta oireilevan arkikohtaamiset sujuvat? Vastaa kyselyyn

Kyselyyn vastaaminen kestää noin 5 minuuttia ja se tapahtuu nimettömänä.

Hengitysliitto selvittää kevään 2024 aikana, millaisia sisäilmasta oireilevien tuoreimmat kokemukset erilaisista arjen kohtaamisissa ovat olleet. Onko jokin tietty taho, joka kohtaa oireilevan kunnioittavasti, tukea antaen, torjuvasti tai jopa tylysti? Entä ovatko sisäilmasta oireilevan omat käsitykset oireilusta muuttuneet viimeisen 12 kuukauden aikana?

Kyselyssä selvitetään myös kokemuksia vertaistuen hyödyntämisestä ja merkityksestä. Vastaaminen kestää noin 5 minuuttia ja se tapahtuu nimettömänä.

Jos oireilet sisäilmasta, olet tervetullut vastaamaan tilannekuvakyselyyn. Sinun ei tarvitse olla hengitysyhdistyksen jäsen tai mukana Hengitysliiton toiminnassa vastataksesi – arvostamme jokaista saamaamme kokemustiedon palasta. Vastauslinkkiä saa jakaa eteenpäin.

Vastaa kyselyyn 30.4. mennessä Webropol-lomakkeella.