Julkaistu: 18.1.2023

Oletko jo tutustunut vuoden 2023 jäsenetuihin?

Hengitysliiton valtakunnalliset jäsenedut kuuluvat sekä paikallisten hengitysyhdistysten jäsenille että Hengitysliiton kannattajajäsenille.

Liittymällä paikallisen hengitysyhdistyksen jäseneksi tai kannattajajäseneksi saat valtakunnallisten etujen lisäksi Hengitys-lehden vuosikerran kotiovellesi. Tutustu vuoden 2023 jäsenetuihin täällä.

Paikallisen hengitysyhdistyksen jäsenenä pääset lisäksi muun muassa osallistumaan valtakunnallisiin ja paikallisiin vertais- ja liikuntaryhmiin sekä hyödyntämään muita palveluja ja etuja. Lue lisää jäsenyydestä paikallisyhdistyksessä.

Hengitysliiton kannattajajäsenenä pääset osallistumaan liiton valtakunnalliseen verkkovertaistoimintaan. Kannattajajäsenyys sopii sinulle, joka haluat tukea liiton toimintaa hengitysterveyden ja -sairaiden puolesta. Tutustu kannattajajäsenyyteen.