Julkaistu: 17.1.2023

Oletko Sinä Hengitysliiton uusi talouden ja hallinnon osaaja?

Tarjoamme Sinulle monipuolisen työnkuvan kilpailukykyisillä eduilla sekä hyvähenkisen työyhteisön, jossa viihdytään pitkään.

Haemme hallintoassistenttia monipuolisiin järjestötoiminnan talouden ja hallinnon tehtäviin. Työtehtävät koostuvat Hengitysliiton järjestötoiminnan taloushallinnon eri osa-alueista. Taloushallinnon lisäksi pääset osallistumaan muuhun hallintotyöhön ja projekteihin. Työtehtävää on mahdollista kehittää jatkossa omien vahvuuksien mukaan.

Työskentelet osana hallintotiimiä ja olet tiiviissä yhteistyössä taloushallintomme kanssa, joka vastaa Hengitysliitto ry:n pääkirjanpidosta. Käytössäsi on nykyaikaiset työvälineet. Työskentelemme tehokkaasti M365-ympäristössä ja lisäksi hyödynnämme tapahtumanhallintajärjestelmää, verkkomaksamisen alustoja sekä taloushallinnon järjestelmiä.

Työskentely on mahdollista toteuttaa hybridityönä pääkaupunkiseudulla. Hengitysliiton toimisto sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien varrella (Oltermannintie 8, Helsinki).

Tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen. Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan, mutta viimeistään 1.4.2023.

Lue lisää ja lähetä hakemuksesi maanantaina 30.1. kello 16 mennessä Solaforce-lomakkeen kautta: https://luovi.solaforce.com/app/external/jobs/251