Julkaistu: 26.2.2024

Oletko Sinä Hengitysliiton uusi tiedonhallinnan asiantuntija?

Etsimme innostunutta ja osaavaa tiedonhallinnan asiantuntijaa monipuolisiin tiedonhallinnan kehitys- ja tukitehtäviin.

Tiedonhallinnan asiantuntijana työskentelet tiedonhallinnan sähköisten prosessien ja niissä käytettävien ratkaisujen kehittämis-, käyttöönotto- ja tukitehtävissä. Teet tiivistä yhteistyötä prosessinomistajien, tietojärjestelmien pääkäyttäjien, sisäisen digiryhmän sekä koko henkilöstön kanssa. Ohjeistat henkilöstöä henkilötietojen käsittelyssä. Sijoitut järjestötoiminnan yksikköön ja olet osa hallintotiimiä.

Edellytämme Sinulta tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja tuntemusta tiedonhallinnan sähköisistä prosesseista ja tietosuojasta. Sinulla on hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot sekä kyky työskennellä moniammatillisessa työyhteisössä. Olet tarkka ja järjestelmällinen ja Sinulle on tärkeää hoitaa työsi huolella loppuun saakka. Toivomme Sinulta itsenäistä, myönteistä ja kehittävää työotetta.

Tarjoamme monipuolisen työnkuvan hyvinvointia edistävillä eduilla sekä hyvähenkisen työyhteisön.

Tehtäväsi on vakituinen kokopäivätyö ja alkaa sopimuksen mukaan, mutta viimeistään toukokuussa. Tehtävä on valtakunnallinen ja työpisteesi sijaitsee ensisijaisesti Helsingissä, Tampereella tai Oulussa. Työskentelemme hybridinä M365-palveluja hyödyntäen. Tehtävästä maksetaan noin 3500–3900 euron kuukausipalkkaa, johon vaikuttaa valittavan henkilön osaaminen ja kokemus.

Hae paikkaa lähettämällä hakemus, palkkatoive ja CV viimeistään 11.3.2024 kello 16 tällä hakulomakkeella. Lisätietoja työtehtävästä antaa tuleva esihenkilösi Hengitysliitto ry:n hallintopäällikkö Nora Mustonen, puhelin 050 344 6694 (soittoajat: perjantai 1.3.2024 kello 14–15 ja keskiviikko 6.3.2024 kello 9–10).

Tulethan kanssamme edistämään sitä, että Suomessa on hyvä hengittää!

Hengitysliitto on sosiaali- ja terveysalan järjestö, jonka tehtävänä on edistää hengitysterveyttä ja hengityssairaan hyvää elämää, jotta meidän kaikkien olisi helpompi hengittää. Järjestötoiminta on osa Hengitysliitto ry:tä, johon kuuluu myös työllistämis- ja kuntoutustoimintaa sekä tilapalveluita. Tutustu toimintaamme www.hengitysliitto.fi.