Julkaistu: 15.3.2023
UutisetVaikuttaminen

Osallistu Kansakunnan pulssilla -vaalipaneeliin verkossa 21. maaliskuuta

Tarttumattomat sairaudet -järjestöverkoston vaalipaneeli tarjoaa tilan keskustelulle terveydestä, hyvinvoinnista ja taloudesta.

Terveys, hyvinvointi ja talous puhuttavat eduskuntavaaleissa 2023. Tervetuloa aiheiden pariin Kansakunnan pulssilla -verkkovaalipaneeliin tiistaina 21.3. kello 17!

Tarttumattomat sairaudet -järjestöverkoston kokemustoimijat virittävät taajuuden pitkäaikaissairaan arjessa tärkeille asioille. Mukana kokemustoimijat Eeva-Liisa Peltonen (Hengitysliitto) ja Arto Urhonen (Sydänliitto). Tämän jälkeen foorumi on ehdokkaiden sekä kansalaisten. Tilaisuudessa voit esittää suoraan kysymyksiä ehdokkaille chat-kentässä.

Mukana eduskuntavaaliehdokkaat

Ritva Kike Elomaa, Perussuomalaiset
Saara Hyrkkö, Vihreät
Katja Hänninen, Vasemmistoliitto
Hanna Kosonen, Keskusta
Antti Rinne, SDP
Paula Risikko, Kokoomus

Lisätietoa ja ohjeet osallistumiseen löydät Tarttumattomat sairaudet -verkoston sivuilta.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!