Julkaistu: 14.6.2023

Pysähdy hetkeksi -videosarjasta tukea arkeen

Videosarjassa houkutellaan pysähtymään hetkeksi suurien teemojen äärelle.

Hengitysliiton uusi videosarja hyvinvoinnista sai alkunsa kysymyksistä, joita moni ihminen pohtii. Tavoitteena on saada pitkäaikaissairaiden hyvinvointiin liikahdus – sen suunnan ja määrän jokainen voi valita itse.

Videoissa houkutellaan pysähtymään hetkeksi suurien teemojen äärelle. Luvassa on psykologien näkemyksiä muun muassa kanssalaisuudesta, sairauden herättämistä tunteista sekä toivosta. Lisäksi keuhkolääkäri kertoo, miten harvinainen pitkäaikaissairaus voi vaikuttaa hyvinvointiin. Videot antavat myös vinkkejä siitä, miten pienin keinoin, esimerkiksi hengitysharjoituksilla, voi lisätä hyvinvointia.

Löydät kätevästi kaikki 15 lyhyttä videota samalta soittolistalta Hengitysliiton Youtube-kanavalta.

Boehringer Ingelheim on tukenut tämän materiaalin tuottamista. Lisätietoa löydät esimerkiksi osoitteesta www.fibroosi.fi.