Julkaistu: 26.9.2023

Sinustako Hengitysliiton Pohjois-Suomen järjestöasiantuntija?

Työsuhde on määräaikainen sijaisuus vuoden 2024 loppuun saakka. Lähetä hakemuksesi 12.10.2022 mennessä.

Järjestöasiantuntija työskentelee osana Hengitysliiton järjestötiimiä, joka vastaa valtakunnallisesta vertaistoiminnasta ja tukee 70 hengitysyhdistyksen toimintaedellytyksiä.

Järjestöasiantuntijana valmennat, ohjaat ja innostat vapaaehtoisia sekä kehität ja tuet Pohjois-Suomen hengitysyhdistysten toimintaa. Lisäksi osallistut alueelliseen vaikuttamistyöhön hengityssairaiden hyvän elämän mahdollistamiseksi.

Monipuolisen järjestötoiminnan mahdollistaa STEA-avustus.

Onnistut tehtävässäsi, kun sinulla on:

• soveltuva korkeakoulututkinto tai vastaava
  • kokemusta järjestötyöstä
  • kokemusta valmentaa ja ohjata vapaaehtois- ja kokemustoimijoita
  • kehittävä ja itsenäinen työskentelyote
  • hyvät viestintätaidot
  • hyvät neuvottelu-, vaikuttamis- ja yhteistyötaidot
  • arkea helpottaa, jos sinulla on auto käytettävissäsi.

Tarjoamme sinulle:

• merkityksellisen työn arvostetussa sosiaali- ja terveysalan järjestössä
  • haasteelliset tehtävät, jotka kehittyvät asiantuntemuksesi mukana
  • hyvät kehittämis- ja koulutusmahdollisuudet
  • nykyaikaiset työskentelyvälineet
  • itsenäiset työtehtävät ja asiantuntevan työtiimin
  • ePassi- ja muita etuja.

Työskentely on mahdollista toteuttaa hybridityönä Pohjois-Suomessa. Hengitysliiton toimipaikka sijaitsee Oulussa.

Tehtävä alkaa 2.1.2024 tai sopimuksen mukaan. Työsuhde on määräaikainen vuoden 2024 loppuun. Lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi sekä palkkatoiveesi 12.10.2022 mennessä Solaforce-lomakkeella. Siirry lomakkeeseen tästä.

Lisätietoja
järjestöpäällikkö Elina Salo-Orkamaa: elina.salo-orkamaa@hengitysliitto.fi tai puhelimitse 044 4077079. Tiedustelut 5.10. kello 13–16 ja 9.10. kello 9–11. Haastattelut toteutetaan Teamsilla 23.10. ja 24.10.2023. Jatkohaastattelut järjestetään Oulussa 27.10.2023.