Julkaistu: 20.9.2023

Syksyn verkkotoiminta vauhdissa

Hengitysliiton verkkotapahtumat ovat keränneet linjoille syyskuun puoliväliin mennessä jo yli 400 innokasta osallistujaa. Osallistujien palautteita verkkotapahtumista:

”Asiantunteva luento.”

”Erityiskiitokset asiantuntijalle, huippuhyvä.”

Tarjolla on ollut painavaa asiaa tupakonnista ja hengityssairauksista, aktiivisuuden ja levon tasapainosta koronan jälkeen sekä ilmastonmuutoksesta. Vinkkejä ja vertaistukea -illoissa on puolestaan pohdittu ajankohtaisia aiheita yhdessä kokemustoimijoiden kanssa. Erityisen suosittuja ovat olleet myös Virkeyttä viideltä -etäjumppatuokiot. Kiitos kaikille osallistujille!

Syksy jatkuu verkkotoiminnan osalta vilkkaana. Tutustu tapahtumatarjontaan Hengitysliiton tapahtumakalenterissa ja tule mukaan.