Julkaistu: 29.11.2023

Vastaa kyselyyn hengitettävien lääkkeiden lääkevaihdosta

Kyselyssä hengityssairautta sairastavat voivat kertoa kokemuksistaan lääkkeiden vaihdosta ja lääkeneuvonnasta.

Verkkoon on avattu seurantakysely, jonka avulla Hengitysliitto yhdessä Apteekkariliiton kanssa selvittää kokemuksia hengitettävien lääkkeiden lääkevaihdosta.

Hengityssairautta sairastavat voivat kyselyssä kertoa kokemuksistaan lääkkeiden vaihdosta ja lääkeneuvonnasta. Kysely on auki 17.12. saakka. Vastaa kyselyyn Webropol-lomakkeella. Vastanneiden yhteystietonsa jättäneiden kesken arvotaan tuotepalkintoja.

Kuulemisviikolla 2023 Hengitysliitto selvitti yhteistyössä Apteekkariliiton kanssa kyselyllä ennakkoasenteita hengitettävien lääkkeiden lääkevaihdon laajenemiseen liittyen. Kyselyn tuloksiin on mahdollista tutustua Hengitys-lehdessä 1/2023.