Julkaistu: 21.2.2024

Verkkotoiminnassa takana vilkas alkuvuosi

Luennot, vertaisillat ja jumpat ovat houkutelleet alkuvuoden aikana verkon ääreen paljon innostuneita osallistujia.

Hengitysliiton verkkotoiminnassa on vietetty vauhdikasta alkuvuotta. Luennot, vertaisillat ja jumpat ovat houkutelleet verkon ääreen paljon innokkaita osallistujia. Lämpimät kiitokset kaikille mukana olleille!

Erityisen paljon kiinnostusta ja hyvää palautetta sai osakseen Nenän hoidon merkitys hengitykselle -luento, joka keräsi linjoille lähes 450 kuulijaa. Luennon tallenteen voit katsoa Hengitysliiton YouTube-kanavalta.

Tammi-helmikuun aikana olemme saaneet oppia myös rakennusten kosteus- ja homevaurioista sekä happihoidosta, kuulla kokemustiedon merkityksestä Kokemustiedon viikon® merkeissä sekä jumpata tuttuun tapaan Virkeyttä viideltä -etäjumppatuokioiden parissa.

Tapahtumatarjonta ei lopu tähän! Kevään tulevat tapahtumat löydät Hengitysliiton tapahtumakalenterista ja 7.3. ilmestyvästä Hengitys-lehdestä.