Julkaistu: 8.11.2023
UutisetVertaistoiminta

Vinkkejä ja vertaistukea pimeneviin iltoihin

Marraskuun Vinkkejä ja vertaistukea -illoissa keskustellaan muun muassa lisähapen käytöstä sekä omaisen hyvinvoinnista.

Hengitysliitto järjestää verkossa läpi syksyn Vinkkejä ja vertaistukea -iltoja vaihtuvin aihein. Illat tarjoavat vapaan areenan vaihtaa ajatuksia vertaisten kesken. Keskusteluun osallistuvat usein myös Hengitysliiton kouluttamat kokemustoimijat.

Marraskuussa keskustellaan muun muassa lisähapen käytöstä sekä omaisen hyvinvoinnista. Katso itseäsi kiinnostavat aiheet ja tule mukaan!

• keskiviikko 8.11. kello 18 Vinkkejä ja vertaistukea: Elämä lisähapen kanssa
  • torstai 9.11. kello 18 Vinkkejä ja vertaistukea: Tupakoinnin lopettamiseen valmistautuminen
  • torstai 23.11. kello 18 Vinkkejä ja vertaistukea: Työkaluja tupakoinnin lopettamiseen
  • maanantai 27.11. kello 18 Vinkkejä ja vertaistukea: Omaisen hyvinvointi
  • keskiviikko 29.11. kello 18 Vinkkejä ja vertaistukea: Tuoksuherkän elämää

Tarkemmat tiedot ja ohjeet osallistumiseen löydät Hengitysliiton tapahtumakalenterista.