Tärkeintä on lähteminen Vähintään kerran päivässä. Piirroskuva vanhemmasta pariskunnasta lähtemässä pyöräilemään.

Tärkeintä on lähteminen – vähintään kerran päivässä!

Siirrymme jälleen talviaikaan sunnuntaina 31.10.2021. Hengitysliitto kannustaa yhdessä Apteekkariliiton ja Liikkuva aikuinen -ohjelman kanssa hengityssairaita, heidän läheisiään ja hengitysterveydestään kiinnostuneita ihmisiä käyttämään talviajan tuoma lisätunti liikuntaan ja omasta terveydestä huolehtimiseen. Teemana on: Tärkeintä on lähteminen – vähintään kerran päivässä!

Kampanja starttaa kellojensiirtoviikonloppuna 30.-31.10. ja jatkuu marraskuussa lähtöpistekorttikampanjalla, jossa jokainen voi kerätä itselleen liikkeellelähtöpisteitä ja 30 pistettä kerättyään osallistua suositun Jopo-polkupyörän arvontaan.

Klikkaa haluamaasi lähtöpistekorttia ja tulosta se itsellesi!

Osallistu arvontaan

Voit osallistua Jopo-pyörän arvontaan, kun olet kerännyt 30 lähtöpistettä marraskuun aikana. Lähtöpisteen saat, kun lähdet liikkumaan!

Osallistu arvontaan 1.11.-12.12.2021 aikana.

Arvonnan säännöt:

1. Arvonnan järjestäjä: Hengitysliitto ry, Y-tunnus 0201472-1
  2. Arvontaan voivat osallistua kaikki täysi-ikäiset 30 lähtöpistettä keränneet ja Hengitysliiton verkkosivustolle 12.12.2021 mennessä lähtöpisteensä ja yhteystietonsa ilmoittaneet henkilöt. Arvontaan voi osallistua vain kerran.
  3. Kaikkien 12.12.2021 mennessä lähtöpisteensä ilmoittaneiden kesken arvomme yhden (1 kpl) Jopo-polkupyörän. Hengitysliitto ry maksaa arpajaisveron. Palkintoa ei voi muuttaa rahaksi tai muuksi tavaraksi.
  4. Osallistuminen ei edellytä hengitysyhdistyksen jäsenyyttä.
  5. Hengitysliiton henkilökunnalla tai heidän perheenjäsenillään ei ole osallistumisoikeutta arvontaan.
  6. Arvomme palkinnon 14.12.2021
  7. Voittajalle ilmoitamme henkilökohtaisesti puhelimitse tai sähköpostitse viimeistään 15.12.2021. Mikäli palkinnon voittajaa ei tavoiteta 10 päivän kuluessa valinnasta, palkinto voidaan arpoa uudelleen.
  8. Arvontaan osallistumisen yhteydessä annettuja henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti.