Jäsenedut

Hengitysliiton valtakunnallisiin jäsenetuihin ovat oikeutettuja kaikki paikallisten hengitysyhdistysten jäsenet. Useat yhdistykset tarjoavat valtakunnallisten jäsenetujen lisäksi omia jäsenetujaan. Jäsenasioissa ota yhteys: jasenasiat(at)hengitysliitto.fi.

WellO2-hengitysharjoituslaite

Wello2 hengitysharjoituslaite

WellO2 vahvistaa ulos- ja sisäänhengitysvoimaa, avaa ja kosteuttaa ilmateitä ja auttaa poistamaan limaa. Laitteesta on hyötyä pinnallisesti hengittäville, urheilijoille, äänityöläisille ja ikääntyville. WellO2-laitteen käytöstä hengityssairauden hoidossa kannattaa aina keskustella oman hoitavan lääkärin kanssa. Erityisesti harvinaista keuhkosairautta sairastavan pitää noudattaa tätä ohjetta.

Hengitysliiton jäsenetuna saat 15 %:n alennuksen WellO2-laitteen verkkokaupassa voimassa olevasta hinnasta. Tilaamalla 10 kpl WellO2-laitteita kerralla, saat yhden laitteen ilmaiseksi.

Hyödynnä jäsenetusi ja hanki laite Hapella Oy:n verkkokaupasta. Jäsenetukoodin saat Marja Meltiltä p. 040 755 5126 marja.meltti(a)hengitysliitto.fi. Syötä saamasi koodi verkkokaupassa KOODI-kenttään. Verkkokauppa löytyy osoitteesta www.shop.wello2.com.

Lisätiedot: www.wello2.com

Huomenta Suomen lähetyksessä 20.3. Hengitysliiton järjestöjohtaja Mervi Puolanne ja Wello2-laitteen keksijä Aulis Kärkkäinen puhuivat hengitysvaikeuksista ja niiden ehkäisystä.

Instrumentarium

Jäsenenä saat alennusta seuraavasti:

• normaalihintaiset silmälasit -30 %
  • optikon näöntarkastus ja silmälasimääräys veloituksetta
  • näöntarkastuksen yhteydessä silmänpohjakuvaus 20 €, laajennettu näöntutkimus 35 €
  • normaalihintaiset aurinkolasit -20 %
  • normaalihintaiset piilolinssit -25 %
  • optikon suorittama piilolinssitarkastus, opetus ja koelinssit veloituksetta.

Lisätiedot Lea Lindholm, p. 040 6659866, lea.lindholm(at)instru.fi

Holiday Club

HolidayClub

Holiday Club on jo kolmen vuosikymmenen ajan toiminut kylpylähotellipalvelujen, viikko-osakkeiden tai loma-asuntojen vuokrauksen ja niihin liittyvien aktiviteettientuottajana. Kaikkiaan kohteista on 31 Suomessa, Ruotsissa ja Espanjassa.

Hengitysliiton jäsenetuna tarjotaan vähintään 15 prosentin alennus päivän hinnasta. Hinta vaihtelee sen mukaan, onko kysymyksessä viikonloppu, joka on parasta sesonkiaikaa vai alkuviikon päivät, jolloin palvelu hinnoitellaan edullisemmin.

Tarjous koskee Suomen Holiday Club –kylpylähotelleja ja -loma-asuntoja sekä Villas- ja Chalets-huoneistoja. Lisäksi Holiday Club voi tarjota kampanjaluonteisesti lisäetuja.

Tee ja maksa majoitusvarauksesi Holiday Clubin verkkokaupan kautta, osoitteessa www.holidayclub.fi. Käytä varauksesi yhteydessä koodia: HENGITYS15 (alennuksen saat vain koodilla).

Hotelli Lasaretti, Oulu

Lasaretinsaari

Muistathan hyödyntää Lasaretin tarjoamat alennukset jäsenille ja järjestötoiminnalle. Alennusta majoituksesta ja ruokailuista, juhlista sekä kokouksista. Lisätietoja myyntipalvelusta, puh. 020 757 4701 tai www.lasaretti.com.

Tallink Silja Oy

Tallink Silja

Hengitysliiton jäsenenä sinulla on oikeus liittyä suoraan Tallink Siljan Club One -kanta-asiakasjärjestelmän Silver tasolle, jonka etuihin kuuluvat normaalihintaisten tuotteiden alennukset. Lisätiedot ohjelmasta ja kaikista kantaasiakkuuden eduista löydät osoitteesta www.clubone.fi. Voit liittyä Club One -asiakkaaksi osoitteessa www.clubone.fi/erikoisliittyminen. Käytä liittyessäsi Hengitysliiton sopimusetunumeroa 13024.

Sokos Hotellit

Sokos Hotelleista saat kausittain vaihtuvia tarjouksia. Hotelleja on 28 paikkakunnalla Suomessa. Lisäksi sinua palvelevat Sokos Hotel Viru Tallinnassa ja Pietarissa sijaitsevat Original Sokos Hotel Olympia Garden, Solo Sokos Hotel Vasilievsky ja Sokos Hotel Palace Bridge. Etu ei ole samanaikaisesti voimassa kaikissa Sokos Hotelleissa.

Hintaetu on voimassa vain netin kautta tehdyissä ennakkoon maksetuissa varauksissa. Sokos Hotellien Hengitysliiton kampanjakoodi on LIITTO2019. Sokos Hotelli tarkistaa jäsenkorttisi vastaanotossa sisäänkirjautuessasi. Varaukset voit tehdä osoitteessa www.sokoshotels.fi. Täytä varaukseen tarvittavat tiedot ja varauskoodi, niin saat näkyviin saatavilla olevat hinnat ja voit vielä tarkistaa varauksen. Varausvahvistuksen saat sähköpostiisi.

Muut edut

Hengitys-lehden vuosikerta

Neljä kertaa vuodessa ilmestyvä Hengitys-lehti tarjoaa lukijalleen mielenkiintoisia henkilökuvauksia ja muita ajankohtaisia artikkeleita. Lehteä postitetaan yksi kappale taloutta kohti, vaikka taloudessa olisi useampia jäseniä.

Lisäksi tarjoamme

• 10 % alennus kaikista normaalihintaisista tuotteista Allergia- ja Sisäilma-apu Oy:ssä. Huom. alennusta ei saa verkkokaupasta, vaan tilaukset on tehtävä sähköpostilla, puhelimitse tai myymälässä.
  • Hengitysyhdistyksen palvelut, esim. liikuntaryhmät ja -tapahtumat, luentotilaisuudet, kerhot, leirit, virkistystoiminta (ks. paikallisyhdistykset)
  • Vertaistapaamisia ja -ryhmiä sekä alueellisia ja valtakunnallisia vertaistapahtumia (ks. tapahtumakalenteri)
  • Ohjausta ja neuvontaa hengityssairauksien ennaltaehkäisystä, hoidosta ja kuntoutuksesta
  • 6 maksutonta neuvontapalvelua.

Lisätietoa mobiilijäsenpalvelu Mopsista
Jäsenasioissa ota yhteys: jasenasiat(at)hengitysliitto.fi.