Verkkovertaisryhmät

Hengitysliiton verkkovertaisryhmät tuovat vertaistuen ulottuvillesi, asuitpa missä tahansa. Koulutettujen vertaisohjaajien luotsaamat ryhmät kokoontuvat kerran kuukaudessa. Tervetuloa tuulettamaan ajatuksia ja vaihtamaan kokemuksia hyvään porukkaan!

Osallistumista varten tarvitset nettiyhteyden, sähköpostiosoitteen ja tietokoneen, josta löytyvät kamera, mikrofoni ja äänilaite. Verkkovertaisohjaaja lähettää sinulle linkin, jolla pääset virtuaaliseen kokoustilaan. Saat henkilökohtaisen opastuksen osallistumisen tekniikkaan ennen ensimmäistä ryhmäistuntoa. Keskustelut ryhmissä ovat luottamuksellisia.

Ryhmät ottavat uusia jäseniä syksyllä ja vuoden vaihteessa. Lisätietoja verkkovertaistoiminnasta verkkovertaisryhma(a)hengitysliitto.fi

Käynnissä olevat verkkovertaisryhmät

• Astmaa sairastavat
  • Harvinaisten iloinen lankakerä (harvinaista keuhkosairautta sairastavien käsityö- ja keskusteluryhmä)