Verkkovertaisryhmät

Hengitysliiton verkkovertaisryhmät tuovat vertaistuen ulottuvillesi, asuitpa missä tahansa. Koulutettujen vertaisohjaajien luotsaamat ryhmät kokoontuvat kerran kuukaudessa. Tervetuloa tuulettamaan ajatuksia ja vaihtamaan kokemuksia hyvään porukkaan!

Osallistumista varten tarvitset nettiyhteyden, sähköpostiosoitteen ja tietokoneen, josta löytyvät kamera, mikrofoni ja äänilaite. Verkkovertaisohjaaja lähettää sinulle linkin, jolla pääset virtuaaliseen kokoustilaan. Saat henkilökohtaisen opastuksen osallistumisen tekniikkaan ennen ensimmäistä ryhmäistuntoa. Keskustelut ryhmissä ovat luottamuksellisia.

Ryhmät ottavat uusia jäseniä syksyllä ja vuoden vaihteessa. Ilmoita kiinnostuksestasi osoitteella verkkovertaisryhma(a)hengitysliitto.fi

Lisätietoa verkkovertaistoiminnasta ja ohjaajakoulutuksista saat Hengitysliiton järjestöasiantuntijoilta.

Päivi Suuniittu, 040 670 4870, paivi.suuniittu(a)hengitysliitto.fi

Hanna-Leena Kärkkäinen, 050 561 8390, hanna-leena.karkkainen(a)hengitysliitto.fi

Käynnissä olevat verkkovertaisryhmät

• Astmaa sairastavat