Julkaistu: 24.11.2023
UutisetVertaistoiminta

Tule ohjaajaksi Ystäväpiiriin

Yksinäisyys on totta monelle. Tarjotaan yhdessä hengityssairautta sairastaville ikäihmisille mahdollisuus tutustua vertaisiin ja löytää uusia ystäviä elämäänsä.

Tule mukaan Vanhustyön keskusliiton Ystäväpiiri-ohjaajakoulutuksiin keväällä 2024! Verkossa toteutuvaan koulutukseen osallistutaan ohjaajapareittain, ja ensimmäinen ryhmä käynnistyy jo osana koulutusta. Ryhmä voi kokoontua kasvokkain tai verkossa. Koulutus on maksuton.

Katso lisätiedot ja ohjeet ilmoittautumiseen (PDF). Lähetä ilmoittautumisen jälkeen viesti asiasta sähköpostitse osoitteeseen paivi.suuniittu@hengitysliitto.fi.

Hengitysliitto välittää tietoa Vanhustyön keskusliiton koulutuksesta, sillä se on ainoa Ystäväpiiri-koulutusta tarjoava taho. Hengitysliiton toiveena on saada Ystäväpiiri-toimintaa osaksi myös Hengitysliiton toimintaa.