Julkaistu: 13.12.2023
UutisetHengityssairaudet

Vastaa kyselyyn keuhkofibroosia sairastavien hoitokokemuksesta ja tuen tarpeesta

Hengitysliiton ja Boehringer Ingelheimin yhteistyössä tekemän kyselyn tavoitteena on kartoittaa keuhkofibroosia sairastavien hoitokokemusta ja tuen tarpeita.

Vastaaminen vie noin 10 minuuttia ja vastaukset annetaan nimettömästi. Vastausaikaa on jatkettu, vastaa kyselyyn sähköisellä lomakkeella 14.1.2024 mennessä.

Kyselyn tuloksia käytetään Hengitysliiton vaikuttamis- ja edunvalvontatyössä, ja Hengitysliitto julkaisee kyselyn tuloksia viestintäkanavissaan. Boehringer Ingelheim tekee tuloksista lääketieteellisen julkaisun ja esittää tuloksia terveydenhuollon ammattilaisille. Vastausten analysoinnista ja raportoinnista vastaa Nordic Healthcare Group.

Kyselyyn vastanneilla on mahdollisuus osallistua arvontaan jättämällä yhteystiedot erillisellä lomakkeella kyselyn jälkeen. Arvontaan osallistujan tietoja käytetään vain arvontaan. Palkintona on 10 kappaletta 30 euron S-ryhmän lahjakortteja.

Lisätietoja antaa kyselyn vastuuhenkilö Maria Ahonen-Mehmeti, 050 552 1094 tai maria.ahonen_mehmeti@boehringer-ingelheim.com.