Nainen hengittää syvään syksyisessä metsässä.

Jäsenedut

Hengitysliiton valtakunnalliset jäsenedut kuuluvat kaikille paikallisten hengitysyhdistysten jäsenille. Useat yhdistykset tarjoavat valtakunnallisten jäsenetujen lisäksi omia etujaan.

Gymstick Wellbeing tarjoaa hengitysyhdistysten jäsenille juhlavuoden 2021 kunniaksi TreeniTV-kanavan käyttöön kolmeksi kuukaudeksi hintaan 59,90. TreeniTV-kanava tarjoaa laajan valikoiman kotitreeniin suunniteltuja videoita. Saat käyttöösi yhteensä yli 90 erilaista harjoitusta. Mukana myös ammattilaisten tekemiä hengitysharjoituksia.

Rekisteröidy TreeniTV-palveluun ja anna tilauskoodi HL-3KK-21.

Lue lisää TreeniTV:stä.

Saat Hengitysliiton jäsenetuna 10 % alennuksen Philipsin verkkokaupan uni- ja hengityksenhoitotuotteista. Syötä alennuskoodi Hengitysliitto21 verkkokaupan ostoskorin alennuskoodi-kenttään. Verkkokaupasta www.philips.fi löydät muun muassa astman tilanjatkeita, lääkesumuttimia, PEF-mittareita sekä uniapneamaskeja ja suositun CPAP-matkalaitteemme.

Saat Hengitysliiton jäsenetuna 10 %:n alennuksen tuotteen hinnasta verkkotilauksen yhteydessä. Syötä tunnus hengitys 21 lisätiedot kohtaan tilausta tehdessäsi.

Tuuletusluukkuun asennettava Stoppari vähentää tehokkaasti ilman siitepölyä ja hienoa atmosfääristä pölyä. Se vähentää likaavien hiukkasten pitoisuuksia ja suodattaa rajoitetusti savua ja aerosoleja. Stoppari toimii talvella myös lämmöneristeenä ja poistaa tuuletuksen aiheuttamaa vetoa.

Lue lisää ja tee tilaus osoitteessa www.stoppari.fi.

Hengitysliiton jäsenetuna saat 18 %:n alennuksen WellO2-laitteen verkkokaupassa voimassa olevasta hinnasta.

Hyödynnä jäsenetusi, ja hanki laite Wello2:n verkkokaupasta.

Jäsenetukoodin saat Marja Meltiltä puhelimitse numerosta 040 755 5126 tai sähköpostilla osoitteesta marja.meltti(a)hengitysliitto.fi. Syötä saamasi koodi verkkokaupassa KOODI-kenttään.

WellO2 vahvistaa ulos- ja sisäänhengitysvoimaa, avaa ja kosteuttaa ilmateitä ja auttaa poistamaan limaa. Laitteesta on hyötyä pinnallisesti hengittäville, urheilijoille, äänityöläisille ja ikääntyville.

WellO2-laitteen käytöstä hengityssairauden hoidossa kannattaa aina keskustella oman hoitavan lääkärin kanssa. Erityisesti harvinaista keuhkosairautta sairastavan pitää noudattaa tätä ohjetta.

Katso Huomenta Suomen Hengitysvaikeudet ja WellO2-laite -video.

Asiakaspalvelu ja kysymykset laitteen käyttöön liittyen

info(at)wello2.fi
maanantaista perjantaihin kello 9–17
www.wello2.fi

Hengitysliiton jäsenetuna saat 10 %:n alennuksen Steripolarin verkkokaupan hengitysharjoitustuotteista (www.steripolar.fi/verkkokauppa).

Valikoimastamme löydät mm. Acapella PEP-hengitysterapialaitteita ja kannustavia spirometrejä lapsille ja aikuisille.

Syötä koodi HENGITYS21 verkkokaupan ostoskorin kampanjakoodi-kenttään.

Hengitysliiton jäsenet saavat alennusta seuraavasti:

• normaalihintaiset silmälasit -30 %
  • optikon näöntarkastus ja silmälasimääräys veloituksetta
  • näöntarkastuksen yhteydessä silmänpohjakuvaus 20 euroa, laajennettu näöntutkimus 35 euroa.
  • normaalihintaiset aurinkolasit -20 %
  • normaalihintaiset piilolinssit -25 %
  • optikon suorittama piilolinssitarkastus, opetus ja koelinssit veloituksetta.

Emmi Loppukaarre
emmi.loppukaarre(at)instru.fi

Hengitysliiton jäsenenä saat vähintään 15 % alennusta päivän hinnasta. Hinta vaihtelee ajankohdan mukaan.

Tarjous koskee Suomen Holiday Club -kylpylähotelleja ja loma-asuntoja sekä Villas- ja Chalets-huoneistoja. Holiday Club voi tarjota lisäetuja myös kampanjaluonteisesti.

Tee ja maksa majoitusvarauksesi Holiday Clubin verkkokaupassa. Käytä varauksesi yhteydessä koodia HENGITYS15. Alennuksen saat vain koodilla.

Holiday Club on jo 30 vuoden ajan toiminut kylpylähotellipalvelujen, viikko-osakkeiden, loma-asuntojen vuokrauksen sekä niihin liittyvien aktiviteettien tuottajana. Kohteista 31 sijaitsevat Suomessa, Ruotsissa ja Espanjassa.

Hotelli Lasaretti Oulujoen yli nähtynä

Kysy jäsentarjousta majoituksesta ja ruokailuista.

Lisätietoja saat myyntipalvelusta numerosta 020 757 4701 tai Lasaretin verkkosivuilta.

Hengitysliiton jäsenenä voit liittyä suoraan Tallink Siljan Club One -kanta-asiakasjärjestelmän Silver tasolle. Silver tason etuihin kuuluvat normaalihintaisten tuotteiden alennukset.

Lisätiedot kanta-asiakkuudesta ja kaikista eduista löydät Club One -verkkosivuilta. Club One -asiakkaaksi voit liittyä osoitteessa www.clubone.fi/erikoisliittyminen. Käytä liittyessäsi Hengitysliiton sopimusetunumeroa 13024.

Hengitysliiton jäsenenä saat Sokos Hotelleissa kausittain vaihtuvia tarjouksia. Hotelleja on 28 eri paikkakunnalla Suomessa. Lisäksi sinua palvelevat Sokos Hotel Viru Tallinnassa sekä Original Sokos Hotel Olympia Garden, Solo Sokos Hotel Vasilievsky ja Sokos Hotel Palace Bridge Pietarissa. Edut eivät ole samanaikaisesti voimassa kaikissa Sokos Hotelleissa.

Alennus on voimassa vain netin kautta tehdyissä, ennakkoon maksetuissa varauksissa. Sokos Hotellien Hengitysliiton kampanjakoodi on LIITTO2021.

Sokos Hotelli tarkistaa jäsenkorttisi vastaanotossa.

Varaukset voit tehdä Sokos Hotellien verkkosivuilla. Täytä varaukseen tarvittavat tiedot ja varauskoodi, niin saat näkyviin saatavilla olevat hinnat ja voit tarkistaa varauksen. Varausvahvistuksen saat sähköpostiisi.

Hengitys-lehden vuosikerta

Hengitys-lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa ja tarjoaa lukijoille mielenkiintoisia henkilökuvia ja muita ajankohtaisia artikkeleita.

Lehteä postitetaan 1 kappale taloutta kohti, vaikka taloudessa olisi useampia Hengitysliiton jäseniä.

Lisäksi tarjoamme

• hengitysyhdistyksen palveluja kuten liikuntaryhmiä ja liikuntatapahtumia, luentotilaisuuksia, kerhoja, leirejä ja virkistystoimintaa
  • vertaistapaamisia ja vertaisryhmiä sekä alueellisia ja valtakunnallisia
  • ohjausta ja neuvontaa hengityssairauksien ennaltaehkäisystä, hoidosta ja kuntoutuksesta
  • 6 maksutonta neuvontapalvelua.