Valtakunnalliset jäsenedut

Hengitysliiton valtakunnalliset jäsenedut kuuluvat sekä paikallisten hengitysyhdistysten jäsenille että Hengitysliiton kannattajajäsenille.

Saat Hengitysliiton jäsenetuna 10 %:n alennuksen tuotteen hinnasta verkkotilauksen yhteydessä. Syötä tunnus hengitys 21 lisätiedot kohtaan tilausta tehdessäsi.

Tuuletusluukkuun asennettava Stoppari vähentää tehokkaasti ilman siitepölyä ja hienoa atmosfääristä pölyä. Se vähentää likaavien hiukkasten pitoisuuksia ja suodattaa rajoitetusti savua ja aerosoleja. Stoppari toimii talvella myös lämmöneristeenä ja poistaa tuuletuksen aiheuttamaa vetoa.

Lue lisää ja tee tilaus osoitteessa www.stoppari.fi.

WellO2 vahvistaa ulos- ja sisäänhengitysvoimaa, avaa ja kosteuttaa hengitysteitä ja auttaa poistamaan limaa. Hengitysliiton jäsenetuna saat 18 %:n alennuksen WellO2-laitteesta verkkokaupassa voimassa olevasta hinnasta. Tilaa laite wello2.fi. Syötä KOODI-kenttään HELI2017 tai tilaa puhelimitse 010 5837 966. Lisätiedot: wello2.fi

Hengitysliiton jäsenetuna saat 10 %:n alennuksen Steripolarin verkkokaupan hengitysharjoitustuotteista (www.steripolar.fi/verkkokauppa). Valikoimastamme löydät mm. Acapella PEP-hengitysterapialaitteita ja kannustavia spirometrejä lapsille ja aikuisille. Syötä koodi HENGITYS21 verkkokaupan ostoskorin kampanjakoodi-kenttään.

Aura Air ilmanpuhdistin on patentoitu, tehokas, modernilla teknologialla varustettu ilmanpuhdistin. Aura Air havaitsee sisäilman laadun reaaliajassa ja ohjaa ilmanpuhdistusta useiden älykkäiden sensoreidensa avulla.

Aura Air suodattaa, desinfioi ja neutralisoi ilman ainutlaatuisen, nelivaiheisen puhdistusmenetelmän avulla. Yhden laitteen puhdistusteho on 50–70 neliömetriä. Pienemmän Aura Air Minin puhdistusteho on 10 neliömetriä. Laite puhdistaa sisäilmasta muun muassa viruksia, hajuja ja pölyä. Hengitysliiton jäsenetuna saat yli 30 %:n alennuksen.

Lue lisää www.tabitaair.fi  0500 660126 ja 050 5054238

Mainitse koodi “Hengitys2022” saadaksesi jäsenedun

AirTamer® levittää jatkuvaa terveiden negatiivisten ionien virtaa, joka estää ilmassa olevien epäpuhtauksien (virukset, bakteerit, siitepölyt, pöly) pääsemistä hengityselimiin, minne tahansa menetkin. AirTamer ripustetaan kaulaan. 3 tunnin latausaika antaa 150 tuntia aktiivista käyttöaikaa. Luo negatiivisten ionien puskuri-alueen (100cm säde) pään ympärille.
Hengitysliiton jäsenetuna saat 20 %:n alennuksen ja lisätietoa AirTamer tuotteistamme osoitteessa www.absolute-pure.fi. Syötä KOODI-kenttään HL2022

Asiakaspalvelu:
Puhelin: +358405121490

Hengitysliiton jäsenet saavat alennusta seuraavasti:

• normaalihintaiset silmälasit -30 %
  • optikon näöntarkastus ja silmälasimääräys veloituksetta
  • näöntarkastuksen yhteydessä silmänpohjakuvaus 20 euroa, laajennettu näöntutkimus 35 euroa.
  • laajennettu näöntutkimus 35 €
  • normaalihintaiset aurinkolasit -20 %
  • normaalihintaiset piilolinssit -25 %
  • optikon suorittama piilolinssitarkastus, opetus ja koelinssit veloituksetta.

Emmi Loppukaarre
emmi.loppukaarre(at)instru.fi

Hotelli Lasaretti Oulujoen yli nähtynä

Kysy jäsentarjousta majoituksesta ja ruokailuista.

Lisätietoja saat myyntipalvelusta numerosta 020 757 4701 tai Lasaretin verkkosivuilta.

Hengitys-lehden vuosikerta

Hengitys-lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa ja tarjoaa lukijoille mielenkiintoisia henkilökuvia ja muita ajankohtaisia artikkeleita.

Lehteä postitetaan 1 kappale taloutta kohti, vaikka taloudessa olisi useampia Hengitysliiton jäseniä.

Lisäksi tarjoamme

• hengitysyhdistyksen palveluja kuten liikuntaryhmiä ja liikuntatapahtumia, luentotilaisuuksia ja virkistystoimintaa.
  • vertaistapaamisia ja vertaisryhmiä
  • ohjausta ja neuvontaa hengityssairauksien ennaltaehkäisystä, hoidosta ja omahoidosta
  • 3 neuvontapuhelinta sekä vertaispuhelinpalvelua.

Jos sinua kiinnostavat paikalliset edut, saat ne käyttöösi liittymällä paikalliseen hengitysyhdistykseen. Paikalliset edut vaihtelevat ympäri Suomen, joten kysy niistä lisätietoja oman alueesi yhdistykseltä.